PracaGrupypl.praca.dyskusje › Myśl pozytywnie.

  • 1. Data: 2002-12-03 16:17:14
    Temat: Myśl pozytywnie.
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Dotychczas dostawałem spam, w którym ja byłem potencjalnym klientem. W
    dniu dziesiejszym Naczelna Rada Spamerska uznała, że awansowałem -
    otrzymałem propozycję zakupu za 139 USD 5 CD z 400 milionami adresów
    mailowych z całego świata, z podziałem na "braże" (seks, biznes, etc.)
    Podobno żadna praca nie hańbi.

    Pzdr: Dogbert

  • 2. Data: 2002-12-03 19:32:03
    Temat: Re: Myśl pozytywnie.
    Od: "Grakus" <g...@o...pl>

    "No Name" <v...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > otrzymałem propozycję zakupu za 139 USD 5 CD z 400 milionami adresów
    > mailowych z całego świata, z podziałem na "braże" (seks, biznes, etc.)

    Hmm, okazja. Kupujesz ? ;)

    Grakus

  • 3. Data: 2002-12-03 20:24:37
    Od: Bozo <b...@b...pl>

    No Name wrote:
> [...]
    > otrzymałem propozycję zakupu za 139 USD 5 CD z 400 milionami adresów
    > mailowych z całego świata, z podziałem na "braże" (seks, biznes, etc.)

    Khe khe czujesz się pewnie zaszczycony ;)
    Zainteresuj się news:pl.news.mordplik. W razie wątpliwości zastosuj np.

    :0 HB:
    * -250^0
    * -1000^0 ^FROM.+@.+\.pl
    * -2000^0 ^FROM.+@.+\.prv.\.pl
    * 100^0 !^From:
    * 200^0 !^To:
    * 100^0 !^Subject:
    * 200^0 Received.*(advertise|stealth|bulk|sex|\ sex)
    * 100^2 Received.(comanche|apache).+(net|com|org)?
    * 50^2 ^(From|To).*(sex|adult|porn)
    * 200^0 Message-ID.*(advert|bulk|lov(e|ing)|aegispam)
    * 190^0 ^Subject.*(\ sex|adult|porn|gay|erotic|advert|\ xxx\ |
    zaprosz|bulk.+email|revenue|expense|profit|sperm|mon
    ey|earn|
    cash|free|lingerie)
    * 20^0 ^Subject.*\$
    * 100^0 ^Subject.*\$\$
    * 500^0 ^Subject.*\$\$\$
    * 20^0 ^Subject.*\!
    * 100^0 ^Subject.*\!\!
    * 300^0 ^Subject.*\!\!\!
    * 50^2 ^PP-Warning:
    * 20^2 \ sex|^sex|adult|erotic|gay|porn|chain.+letter|sponsor
    |\ xxx\ |
    ^xxx\ |bulk|girls|hardcore|\ cum|advertise|remove|revenue|
    expense|profit|sperm|money|marketing|targeted\ search|
    collect.+email|\ pay|lingerie|org(y|ies)|teens|sign\ up\ now
    * 10^2 subject.+remove
    * 10^2 remove.+(subject|request|list)
    * 10^2 reply.*remove
    * 10^2 one\ time.*(mail|message)
    * 5^2 video|pictures|earn
    /dev/null

    #to zerżnięte ze "Sztuczki z pocztą" ale o dziwo nawet trochę działa...
    # dalej pójdą takie tam luźne

    :0
    * ^Subject:.*[ĐĎŢÔŮĹÄÎŘÇŔ]
    /dev/null
    :0
    * ^Subject:.*euc-kr
    /dev/null
    :0
    * .*ks_c_5601-1987
    /dev/null
    :0
    * .*charset=EUC-KR
    /dev/null
    :0
    * .*charset="ks_c_5601-1987"
    /dev/null
    :0
    * .*charset="ISO-2022-KR"
    /dev/null
    :0
    * .*charset=ISO-2022-KR
    /dev/null
    :0
    ^FROM.+@.+\.kr
    /dev/null
    :0
    ^FROM.+@.+\.cn
    /dev/null
    :0
    ^FROM.+@.+\.ru
    /dev/null

    Można też ciąć wszystko z yahoo, hotmaila, polboxu i onetu. Dalej jest
    jeszcze Polspam, Blackhole i DUŻO więcej =)
    Owocnej walki z zasrańcami życzę

  • 4. Data: 2002-12-04 10:25:05
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik Bozo napisał:

    > Khe khe czujesz się pewnie zaszczycony ;)
    > Zainteresuj się news:pl.news.mordplik. W razie wątpliwości zastosuj np.

    Dzięki za treściwą odpwiedź.
    Kupiłem właśnie Siemięsa SL 45 z Javą i zastanawiam się, kiedy zacznę
    dostawać spam i wirusy na komórkę.
    Spamerzy! Głowa do góry, otwiera się nowy rynek, nieograniczone
    możliowści, 10 milionów potencjalnych klientów w samej Polsce! ;-)

    pzdr: Dogbert