PracaGrupypl.praca.dyskusje › 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!

  • 1. Data: 2002-12-03 15:50:48
    Temat: 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
    Od: s...@p...onet.pl

    PRACA W DOMU! Bądź szefem dla siebie!
    Czy jesteś gotów na coś INNEGO? Masz dość codziennego drążenia? Czy jesteś
    zmęczony patrzeniem jak inni ciągną korzyści z TWOJEGO wysiłku? Czy chciałbyś
    pracować w domu, aby poświęcać więcej czasu swojej rodzinie, przyjaciołom lub
    hobby? Dałeś już sobie spokój z tymi wątpliwymi ofertami, które obiecują
    wszystko a zostawiają cię z niczym? JA TEŻ!!! To dlatego stałem się
    Pracownikiem Email’owym. Prowadzę cały interes on-line, co oznacza, iż mam
    bardzo niskie koszty ogólne i mogę wykonywać całą moją pracę w zaciszu i
    wygodzie mojego własnego domu, według mojego rozkładu. Potencjalnie możesz
    zarobić 2.000 do 5000 zł w niepełnym wymiarze czasu lub 5.000 - 15.000 w
    pełnym wymiarze czasu!! Zapewnione pełne przeszkolenie on-line. Nie potrzeba
    żadnych płatności gotówkowych z góry. Wszystkiego czego potrzebujesz to
    komputer z dostępem do sieci e-mail, trochę wolnego czasu oraz chęć zmiany
    kierunku twego przyszłego życia! W celu uzyskania dalszych informacji,
    skontaktuj się ze mną; s...@w...pl , podając „PRACOWNIK DO OBSŁUGI
    EMAIL” w
    wierszu tematu.

  • 2. Data: 2002-12-03 16:45:00
    Temat: Re: 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Nie potrzeba żadnych płatności gotówkowych z góry.

    Jasne szukasz młodych, prężnych i głupich ????

    Wrangler

  • 3. Data: 2002-12-03 21:15:54
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    eh ty amway-jowcu jeden spier............ bo
    net marketing , net working = oszustwo , którego nie da sie łatwo udowodnić
    nic nie stracisz oprucz wolnego czasu i duzych rachunkow (lub stalego
    abonamentu ) i nic nie zyskasz , tylko zyskuja Ci co to wymyslili czyli
    agencje reklamowe.

    przypomina mi to promocje serwisu bakier.pl ktory mial placic za wejscia no
    i orawie akzda storan miała jego banner lecz co pewine czas byl emil ze
    system zaiweszony z powodu naduzyc (za duzo klikniec itp ) no i tak za free
    zrobili sobie wielka promocje

    rafal

  • 4. Data: 2002-12-03 22:36:30
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Przepraszam, proszę Pana, a jak będę brał amfetaminę i pracował 24/24,
    to zarobię w miesiąc 45K??? Bardzo bym chciał, mógłbym kupić auto, jak
    moi sąsiedzi i kolorowy telewizor, a ten, co go podpierdoliłem,mógłbym
    oddać Zenkowi, jak obiecałem.

    Misiek

  • 5. Data: 2002-12-03 22:38:04
    Od: No Name <v...@w...pl>

> [...]
    > to zarobię w miesiąc 45K??? Bardzo bym chciał, mógłbym kupić auto, jak
    > moi sąsiedzi i kolorowy telewizor, a ten, co go podpierdoliłem,mógłbym

    Powiem jeszcze, że Zenek, to straszny człon, ale obiecałem, a to dla
    mnie k.... ważne.

  • 6. Data: 2002-12-03 23:00:55
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to zarobię w miesiąc 45K??? Bardzo bym chciał, mógłbym kupić auto, jak
    > moi sąsiedzi i kolorowy telewizor, a ten, co go podpierdoliłem,mógłbym

    Hi!!!!!

    Dolaczam sie do pytania kolegi, bo tu na grupie same jakies smutki o
    bezrobociu i pierwsze ogloszenie o prawdziwej pracy za prawdziwe pieniadze.
    Tyle ze mi 5 tys starczy to ile bede musial pracowac zeby na pewno tyle sie
    nazbieralo????????

    nara

  • 7. Data: 2002-12-04 21:01:41
    Od: Andrzej Górny <AGorny@SPAMEROM_NIEeragsm.info>

    s...@p...onet.pl wrote:

    > PRACA W DOMU! Bądź szefem dla siebie!
    > Czy jesteś gotów na coś INNEGO? Masz dość codziennego drążenia? Czy jesteś
    [ciach]

    Cos marne te zarobki skoro firmy nie stac na wlasna skrzynke mailowa...

    --
    Andrzej Górny