PracaGrupypl.praca.dyskusje › Klimatyzacja w samochodzie PH.

  • 1. Data: 2009-06-11 18:46:24
    Temat: Klimatyzacja w samochodzie PH.
    Od: "[AmEr]" <n...@c...pl>

    Witam,
    mam pytanie dotyczace tego, czy istnieje przepis na temat wyposazenia
    samochodu przedstawiciela handlowego w klimatyzacje ?
    Bede wdzieczny za kazde info.
    Pzdr.
    [AmEr]

  • 2. Data: 2009-06-11 19:01:39
    Temat: Re: Klimatyzacja w samochodzie PH.
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    [AmEr] napisał(a):

    > Witam,
    > mam pytanie dotyczace tego, czy istnieje przepis na temat wyposazenia
    > samochodu przedstawiciela handlowego w klimatyzacje ?
    > Bede wdzieczny za kazde info.

    Tak - jest taki przepis.
    Reguluje on też zasady przyznawania klimatyzacji automatycznej (w zależności
    od branży) oraz dwustrefowej (w zależności od tego czy jeździsz sam, czy z
    szefem), a także ustala limit zużycia freonu.
    Poszukaj w googlach, bo zgubiłem linka...
    Mariano Italiano

  • 3. Data: 2009-06-11 19:22:19
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    poza tym że twój post wzbudza śmiech... no i że ponoć lepiej sie myć niż
    wietrzyć

    przepisy BHP mówia tylko o stanowisku pracy, a za takie przyjmuje się
    raczej "stacjonarne".
    Samochód... a jakby firmy nie było stać na samochody i musiałbyś jechać
    komunikacja publiczną?

    Inna sprawa, że warto wykazać się firmie - pokaż że zarabiasz na siebie
    i udowodnij bossowi że warto w ciebie zainwestować

  • 4. Data: 2009-06-12 14:08:42
    Od: "Bzyko" <t...@i...pl>

    > Inna sprawa, że warto wykazać się firmie - pokaż że zarabiasz na siebie i
    > udowodnij bossowi że warto w ciebie zainwestować

    masz swojego bossa ?:P