PracaGrupypl.praca.dyskusje › Klęska polskich reform

  • 41. Data: 2007-02-04 07:37:06
    Temat: Re: Klęska polskich reform
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Any User napisał(a):

    > Kurcze, a czuję się całkiem szczęśliwy w Polsce.
    >
    > Ale może to przez to, że nie oczekiwałem nigdy, że mi będzie dobrze na
    > dzień dobry, ale ciężko pracowałem i doszedłem do etapu, w którym
    > zaczyna mi się dobrze żyć...

    kurcze, pierwszy raz się musze z tobą zgodzić.

  • 42. Data: 2007-02-04 07:39:34
    Temat: Re: [OT] Re: Klęska polskich reform
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    Kira wrote:
    > Re to: Piotr Hosowicz [Sat, 03 Feb 2007 16:20:51 +0100]:

    > Ja tak z czystej ciekawości... Dlaczego konflikty może mieć
    > tylko chrześcijańskie sumienie, a reszta sumień już nie?

    NTG

    --
    Jest jedna korzyść z posiadania TV - jak dobrze
    rozregulujesz odbiornik, trafisz na promieniowanie

  • 43. Data: 2007-02-04 07:42:25
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sun, 04 Feb 2007 00:57:21 +0100, Bremse wrote:

    > Jak to dlaczego? W imię solidarności społecznej.

    no to masz teraz odpowiedz dlaczego masa ludzi nie chce dymac na ta
    "solidarnosc spoleczna" i siedzi na zmywaku

    > Z tego co kojarzę jedynie w 90%. Reszta pochodzi ze składek.

    bagatela prawda ?

    --
    futszaK
    0601061867

  • 44. Data: 2007-02-04 07:46:16
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sat, 03 Feb 2007 18:43:45 +0100, Tomek wrote:

    > również nie zazdroszczę, ale tu po za dużymi podatkami jest duży czynnik
    > związany z tak zwanym wyzyskiem. Taka sytuacja jak np w Telefonice,
    > Cupiał kupuje se wyspy, pakuje kasę w niedochodowa Wisłę a ludziom w
    > firmie płaci 1200 zł dla ludzi z kilkuletnim doświadczeniem.

    skoro ludzie chca za tyle pracowac zamiast wyjechac na zmywak to czemu im
    tego nie zabronic ?
    gdyby nie pracowali za 1200 tylko chcieli 2000 to albo by nie bylo
    zakladu, albo by musial im tyle zaplacic

    > I dlatego
    > należy walczyć/sprzeciwiać się takim praktykom a rząd musi być
    > kontrolowany przez naród. Ale to juz nie jest takie proste.

    i dlatego spora czesc tego narodu, szczegolnie mlodsza i bardziej zaradna
    nie chce za to placic

  • 45. Data: 2007-02-04 07:49:11
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sun, 04 Feb 2007 01:24:50 +0100, Bremse wrote:

    > Zostań więc takim, jedynie 15 lat służby i emeryturka.
    > Zostań więc także rolnikiem.

    ale kolega nie chce byc ani rolnikiem, ani mudurowym - nie chce poprostu
    do tego wszystkiego doplacac

  • 46. Data: 2007-02-04 08:02:11
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sun, 04 Feb 2007 08:34:30 +0100, Tomek wrote:

    > no ale jak ktoś już tam żyje i ma 40 -50 lat to przekwalifikować się ma
    > bardzo małe szanse.

    ten co teraz ma 40-50lat w roku 90 mial 23-33lata i mogl spokojnie sie
    przekwalifikowac

    > A tak odnośnie polskiego rolnictwo to chodzi głównie o to żeby ludziom
    > nie utrudniać, a w tym momencie jest dużo młodych ludzi chcących
    > działać, inwestować na wsi aby dogonić unie, ale raczej bez pomocy
    > państwa nie są w stanie nic zdziałać gdyż polski rynek jest zalewany
    > dotowaną żywnością z zachodu.

    no pacz, a mi sie wydawalo ze po wejsciu do Unii to wlasnie u nas ceny
    zywnosci poszly do gory...

  • 47. Data: 2007-02-04 08:14:40
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    futszaK napisał(a):

    > no pacz, a mi sie wydawalo ze po wejsciu do Unii to wlasnie u nas ceny
    > zywnosci poszly do gory...

    to poszukaj jak się kształtują ceny płodów rolnych w latach 90 i po
    wejściu do UNI, zwróć uwagę na ceny zboża zwłaszcza.

  • 48. Data: 2007-02-04 08:24:23
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sun, 04 Feb 2007 09:14:40 +0100, Tomek wrote:

    > to poszukaj jak się kształtują ceny płodów rolnych w latach 90 i po
    > wejściu do UNI, zwróć uwagę na ceny zboża zwłaszcza.

    moze lokomotyw tez mam patrzec ?

    jak ide do sklepu kupic sobie sniadanie to wydaje iles tam pieniedzy, z
    czego produkty zbozowe (chleb, bulki) to moze z 10% calosci

    podrozala znacznie calosc tego co kupuje

  • 49. Data: 2007-02-04 08:55:27
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    futszaK napisał(a):

    > jak ide do sklepu kupic sobie sniadanie to wydaje iles tam pieniedzy, z
    > czego produkty zbozowe (chleb, bulki) to moze z 10% calosci
    >
    > podrozala znacznie calosc tego co kupuje

    no ale ja mówiłem o większości produktów.
    A tak poza tym zwróć uwagę że pomiędzy sklepem a producentem to jest
    jeszcze kilku pośredników i zwalanie wzrostu cen żywności na rolników
    jest tylko pokazywaniem własnej głupoty.

  • 50. Data: 2007-02-04 09:02:57
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sun, 04 Feb 2007 09:55:27 +0100, Tomek wrote:

> [...]
    > jeszcze kilku pośredników i zwalanie wzrostu cen żywności na rolników
    > jest tylko pokazywaniem własnej głupoty.

    pisalem juz gdzies ze zwalanie winy wzrostu cen na posrednikow z ktorych
    korzystanie nie jest obowiazkowe jest delikatnie mowiac nie na
    miejscu