PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kilka ofert pracy - jak to rozegrać

  • 11. Data: 2005-07-16 17:31:06
    Temat: Re: Kilka ofert pracy - jak to rozegrać
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl>

    > Dokladnie tak samo jak napisales:
    > Nie jestescie Panstwo jedyna firma, ktora zaproponowala mi prace. Musze
    > sie
    > zastanowic i chetnie ustale z Panstwem termin decyzji, o ile nie macie
    > uwag
    > w zwiazku z tym.

    Praktykowałeś to ? Z jakimi reakcjami się spotykałeś ?

  • 12. Data: 2005-07-16 18:05:09
    Od: "FotoHolic" <foto_sek@nie_ma_jak_spam.pl>

    Użytkownik "jaQbek" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Praktykowałeś to ? Z jakimi reakcjami się spotykałeś ?

    Tak. Bylo pozytywnie dla mnie. Nie dalem sobie wcisnac tej roboty wlasnie w
    ten sposob. Ale wszystko zalezy od Twojego pracodawcy oraz od tego co
    robisz. Samemu musisz ocenic, a nie bede wprowadzal nerwowej atmosfery -
    znam wiele samo pozytywnych oddzwiekow tej metody co negatywnych - dla
    pracownika.

    FotoHolic