PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kiedy w Polsce będziemy mieli...

  • 21. Data: 2007-04-17 11:42:44
    Temat: Re: Kiedy w Polsce będziemy mieli...
    Od: "jack" <j...@o...antyspam.pl>

    HawkEye - szacunek !

  • 22. Data: 2007-04-17 11:45:58
    Od: "jack" <j...@o...antyspam.pl>

    > A np. informatycy, lekarze, architekci itd.?

    Bez przesady, wymieniłeś tutaj zawody specjalistyczne, a zobacz na innych
    ludzi w naszym kraju.
    Jak znam życie, zaraz się dowiem - trzeba się było uczyć, aby być np.
    lekarzem. Masz rację - przy takim założeniu Polska będzie miała 36 milionów
    lekarzy a po chleb będzie jeździć do Rosji ;)
    Są też inne zawody, które _muszą_ być.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek - jacolus [at] orange.pl

  • 23. Data: 2007-04-17 11:47:29
    Od: Any User <z...@u...pl>

> [...]
    > lekarzem. Masz rację - przy takim założeniu Polska będzie miała 36 milionów
    > lekarzy a po chleb będzie jeździć do Rosji ;)

    Zgadza się. I w takich zawodach, abstrahując już od rentowności firm,
    pensje powinny być jak najmniejsze, aby:

    1. Motywować pracowników tych zawodów do zmiany zawodu.
    2. Odstraszać następnych.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 24. Data: 2007-04-17 11:53:34
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    HawkEye napisał(a):

    > W PL to TEZ pol godz. pracy, jakby nie patrzec, ale ja majac do wyboru
    > np.Stronga za 2,60 a np. zywiec porter za 3,60 wybieram to pierwsze

    Ja wybrałbym Warkę Czerwoną albo Książece z Lwówka Śląskiego za 1,85 w
    dobrym sklepie z piwem, które bije na głowę każde "warzone" przemysłowo
    piwo ;) Wracając do wątku: zapewniam Cię, że w Londynie, za pół
    godzinną, najniższą stawkę też kupisz tylko najtańsze piwo ;) Niedawno
    na którymś z portali opublikowany został artykuł, w którym wyliczono, że
    7,20 funtów/h to w Londynie próg ubustwa, więc tak bardzo bym się tym
    roznoszeniem ulotek nie podniecał.

    j.

  • 25. Data: 2007-04-17 11:55:32
    Od: "jack" <j...@o...antyspam.pl>

    januszek wrote:
    > Niedawno na którymś z portali opublikowany został artykuł, w którym
    > wyliczono, że 7,20 funtów/h to w Londynie próg ubustwa, więc tak
    > bardzo bym się tym roznoszeniem ulotek nie podniecał.

    Fakt, to co dla 'nich' jest podłogą, dla 'nas' jest sufitem - bez urazy dla
    nikogo.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek - jacolus [at] orange.pl

  • 26. Data: 2007-04-17 11:56:16
    Od: "jack" <j...@o...antyspam.pl>

    Herakles wrote:
    > Już niedługo, cierpliwości!

    3mam Cię za słowo ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek - jacolus [at] orange.pl

  • 27. Data: 2007-04-17 11:59:21
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Już niedługo, cierpliwości!

  • 28. Data: 2007-04-17 12:08:45
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    jack napisał(a):

    > Fakt, to co dla 'nich' jest podłogą, dla 'nas' jest sufitem - bez urazy dla
    > nikogo.

    Nie tak bo tu chodzi o to, ze ich podloga jest naszym sufitem. Jednak
    dla kogos kto tu lezy na podlodze czy tam lezy na podlodze ta podloga
    jest na tle reszty mieszkania tak samo niewygodna ;) Z reszta problem
    jest stary i oklepany: czy lepiej byc bezdomnym w Londynie czy w
    Warszawie? ;) Moim zdaniem nie ma różnicy, no może po za tym, że takiemu
    w Polsce łatwiej o alkohol ;)

    j.

  • 29. Data: 2007-04-17 12:11:19
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 17 Kwi, 12:25, Immona <c...@n...gmailu> wrote:

    > Jesli chodzi o to, kiedy, to nalezy wziac PKB kraju, o ktorym mowa, PKB
    > Polski, dane o wzroscie, optymistycznie zalozyc, ze wzrost bedzie mniej
    > wiecej taki sam przez najblizsze lata i policzyc. Nie chce mi sie teraz
    > liczyc, ale w artykulach ludzi, ktorzy byc moze zadali sobie ten trud
    > regularnie pojawia sie oszacowanie "kilkadziesiat lat".

    oczywiscie mowimy (piszemy) o osiagnieciu w Pl _obecnego_ poziomu
    kraju cywilizowanego za lat kilkadziesiat. Oczywiscie, ow kraj
    referencyjny przez te lat kilkadziesiat nie bedzie stac w miejscu,
    wiec bedziemy mieli szczescie, jesli uda sie dzielacy nas dystans choc
    skrocic. Bardzo realny bedzie jednak scenariusz, w ktorym ow dystans
    sie POWIEKSZY.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 30. Data: 2007-04-17 12:20:09
    Od: Bart Ogryczak <B...@g...com>

    On Apr 17, 10:49 am, "jack" <j...@o...antyspam.pl> wrote:
    > ... takie same wynagrodzenie (lub zbliżone) do tego, jak jest na 'zachodzie'
    > ?

    Nigdy. Polska bedzie taka Portugalia wschodu. Tania sila robocza dla
    sasiadów. Polacy beda jezdzic "na saksy" do Rumunii.