PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kiedy bedzie lepiej ?

  • 11. Data: 2002-05-28 11:36:46
    Temat: Re: Kiedy bedzie lepiej ?
    Od: "Greg Misiorek" <g...@w...att.net>

    Przez ostatnie dwa kwartaly, w USA byl bardzo duzy wzrost gospodarczy, czyli
    technicznie recesji nie ma juz od pol roku. Wraz z USA, Europa Zachodnia no
    i Polska powinny zaczac sie wydzwigac. Polska specjalnoscia jest budownictwo
    na eksport, a wiec ta branza ma nejwieksze szanse skorzystac, gdy zlotowka
    troche oslabnie.

    Pomoc moglaby rowniez budowa autostrad w samej Polsce, ale trzeba do tego
    przekonac politykow, aby zaglosowali w Sejmie o takim programie.

    Cos zas sie tyczy samych grupowiczow, to trzeba zaczac od podstaw, pracy za
    niskie pieniadze, a pracodawcy nie sa tacy niemadrzy, aby nie zaplacic za
    dobrze wykonana prace. Jesli tego nie zrobi obecny, to na pewno to zrobi
    nastepny, a wiec glowa do gory.

  • 12. Data: 2002-05-28 13:58:16
    Od: kobartek <k...@p...fm>

    On Tue, 28 May 2002 11:36:46 GMT, "Greg Misiorek"
    <g...@w...att.net> wrote:

> [...]
    >dobrze wykonana prace. Jesli tego nie zrobi obecny, to na pewno to zrobi

    czy Ty prowadzisz moze jakiegos bloga albo cus?
    zyczylbym sobie takie kawalki w jakims newsletterku wraz z poranna
    poczta :)

    pzdr
    bartek

  • 13. Data: 2002-05-28 14:18:38
    Od: <u...@s...pl>

    Użytkownik "Greg Misiorek" <g...@w...att.net> napisał w
    wiadomości
    .att.net...
> [...]
    budownictwo
    > na eksport, a wiec ta branza ma nejwieksze szanse skorzystac, gdy

    ha ha ha :)
    Budownictwo na export!!! :) no coments.
    Budownicto lezy i kwiczy. Jeszcze kwiczy.

    > Pomoc moglaby rowniez budowa autostrad w samej Polsce, ale trzeba do
    tego
    > przekonac politykow, aby zaglosowali w Sejmie o takim programie.

    zanim sie oni przekonaja to ja z glodu umre. Nic to, po mnie przyjda
    nastepni.

> [...]
    za
    > dobrze wykonana prace. Jesli tego nie zrobi obecny, to na pewno to

    Pracodawca i pracownik zawsze stoja po dwoch stronach barykady.
    Pracodawca chce zaplacic jak najmniej za jak najlepiej wykonana prace
    ( i trudno mu sie tu dziwic)
    Pracownik chce dostac jak najwieksza pensje i jak najmniej sie
    narobic( i tutaj tez sie trudno dziwic).
    Wiec optymizm prosze pana, jak najbardziej. Byle zdystansowany.

    pozdrawiam
    Ula

  • 14. Data: 2002-05-28 14:55:09
    Od: ".Barman" <b...@P...MIELONKI.barman.biz.pl>

    Uzytkownik "kobartek" <k...@p...fm> napisal w wiadomosci

    > czy Ty prowadzisz moze jakiegos bloga albo cus?
    > zyczylbym sobie takie kawalki w jakims newsletterku wraz z poranna
    > poczta :)

    Greg, wlasnie dostales propozycje pracy. Kobartek, ile jestes sklonny
    zaplacic Gregowi?
    ;o)))

    Pzdr.

    Marcin/.Barman

  • 15. Data: 2002-05-28 15:17:50
    Od: kobartek <k...@p...fm>

    On Tue, 28 May 2002 16:55:09 +0200, ".Barman"
    <b...@P...MIELONKI.barman.biz.pl> wrote:

    >Uzytkownik "kobartek" <k...@p...fm> napisal w wiadomosci

    >Greg, wlasnie dostales propozycje pracy. Kobartek, ile jestes sklonny
    >zaplacic Gregowi?

    jak dostane co rano TO DO list i wszystko sie sprawdzi co do joty w
    podanym przez niego terminie to moge nawet jakies cyro podpisac :)

    pzdr
    bartek

  • 16. Data: 2002-05-28 18:25:17
    Od: "Adam F." <p...@s...com>

    <u...@s...pl> wrote in message news:ad03nf$i7b$1@news.tpi.pl...

    > ha ha ha :)
    > Budownictwo na export!!! :) no coments.
    > Budownicto lezy i kwiczy. Jeszcze kwiczy.

    To prawda... jeden z moich bliskich współpracowników "robi" również w branży
    budowlanej i sporo się od niego nasłuchałem o kondycji tejże. Kondycji,
    która jest gorsza niż tragiczna.

> [...]
    > narobic( i tutaj tez sie trudno dziwic).
    > Wiec optymizm prosze pana, jak najbardziej. Byle zdystansowany.

    Oczywiście, że stoją po dwóch stronach. Kwestia jak daleko *każda* z tych
    stron jest skłonna obniżyć swoje początkowe, skrajne wymagania. Powtórzę -
    *każda* z tych stron.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 17. Data: 2002-05-29 06:25:49
    Od: "WOJSAL" <w...@k...net.pl>

    Użytkownik "Enif" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam jedno proste i krotkie pytanko.
    > Kiedy bedzie lepiej ?

    Wczoraj bylo lepiej niz dzisiaj,
    a dzisiaj jest lepiej niz jutro:):)

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    Gadu-Gadu: 311984
    ICQ: 20466914

  • 18. Data: 2002-05-29 10:31:01
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkownik ".Barman" napisal:

    > Greg, wlasnie dostales propozycje pracy.

    Mysle, ze wiesz ale wole sie upewnic... Greg Misiorek i ja to dwie rozne
    osoby :)

    pozdrawiam
    Greg

  • 19. Data: 2002-05-29 14:51:20
    Od: "konopia" <k...@p...onet.pl>

    > Oczywiście, że stoją po dwóch stronach. Kwestia jak daleko *każda* z tych
    > stron jest skłonna obniżyć swoje początkowe, skrajne wymagania. Powtórzę -
    > *każda* z tych stron.

    Powiem ze strony pracownika, ze niestety slowo *kazda* przez wielu
    pracodawcow
    nie jest brane pod uwage (nie przez wszystkich!), a pracownik..... coz on ma
    do powiedzenia skoro pracy szuka :)