PracaGrupypl.praca.dyskusjeKiedy bedzie lepiej ? › Re: Kiedy bedzie lepiej ?
    From: <u...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kiedy bedzie lepiej ?
    Date: Tue, 28 May 2002 16:18:38 +0200

    Użytkownik "Greg Misiorek" <g...@w...att.net> napisał w
    wiadomości
    news:iZJI8.9564$UT.646526@bgtnsc05-news.ops.worldnet
    .att.net...
    > Przez ostatnie dwa kwartaly, w USA byl bardzo duzy wzrost gospodarczy,
    czyli
    > technicznie recesji nie ma juz od pol roku. Wraz z USA, Europa
    Zachodnia no
    > i Polska powinny zaczac sie wydzwigac. Polska specjalnoscia jest
    budownictwo
    > na eksport, a wiec ta branza ma nejwieksze szanse skorzystac, gdy
    zlotowka
    > troche oslabnie.

    ha ha ha :)
    Budownictwo na export!!! :) no coments.
    Budownicto lezy i kwiczy. Jeszcze kwiczy.

    > Pomoc moglaby rowniez budowa autostrad w samej Polsce, ale trzeba do
    tego
    > przekonac politykow, aby zaglosowali w Sejmie o takim programie.

    zanim sie oni przekonaja to ja z glodu umre. Nic to, po mnie przyjda
    nastepni.

    > Cos zas sie tyczy samych grupowiczow, to trzeba zaczac od podstaw,
    pracy za
    > niskie pieniadze, a pracodawcy nie sa tacy niemadrzy, aby nie zaplacic
    za
    > dobrze wykonana prace. Jesli tego nie zrobi obecny, to na pewno to
    zrobi
    > nastepny, a wiec glowa do gory.

    Pracodawca i pracownik zawsze stoja po dwoch stronach barykady.
    Pracodawca chce zaplacic jak najmniej za jak najlepiej wykonana prace
    ( i trudno mu sie tu dziwic)
    Pracownik chce dostac jak najwieksza pensje i jak najmniej sie
    narobic( i tutaj tez sie trudno dziwic).
    Wiec optymizm prosze pana, jak najbardziej. Byle zdystansowany.

    pozdrawiam
    Ula