PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile za witryne www?

  • 1. Data: 2002-05-27 15:34:26
    Temat: ile za witryne www?
    Od: p...@n...skrzynka.getin.bezspamu.pl

    Moj znajomek ma firme - robia jakies tam zaluzje itepe. Chce zebym
    zrobil mu strone - taka bez szczegolnych wodotryskow, ot, strona
    tytulowa z danymi, pare fotek, kontakty, adresy, potem katalog
    produktow (caly asortyment to okolo 20 produktow) - kazdy produkt to
    fotka, jakis opis.

    Ile byscie za to zawolali?

    Piotrek S.

  • 2. Data: 2002-05-27 15:48:37
    Temat: Re: ile za witryne www?
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > tytulowa z danymi, pare fotek, kontakty, adresy, potem katalog
    > produktow (caly asortyment to okolo 20 produktow) - kazdy produkt to

    Przy dzisiejszej koniunkturze 500 zeta, a ze to znajomek to i tak pewnie za
    flache pojdzie;) A jesli dobrze kojarze czlowieka i jestes piotrek s z
    bialego, to tam duzo nie wezmiesz.
    /p

  • 3. Data: 2002-05-27 16:43:47
    Od: "Yach Kowalski" <y...@w...pl>

    Użytkownik <p...@n...skrzynka.getin.bezspamu.pl> napisał w
    wiadomości news:3cf25194.7273239@news.fuw.edu.pl...
> [...]
    > tytulowa z danymi, pare fotek, kontakty, adresy, potem katalog
    > produktow (caly asortyment to okolo 20 produktow) - kazdy produkt to

    o w morde !!!
    denerwuja mnie pytania w stylu :
    ile za samochod, taki zeby mial 4 kola i szyby i kierownice :)
    stary okresl sie _dokladnie_ o co Ci chodzi...

  • 4. Data: 2002-05-27 17:06:09
    Od: p...@n...skrzynka.getin.bezspamu.pl

    On Mon, 27 May 2002 18:43:47 +0200, "Yach Kowalski"
    <y...@w...pl> wrote:

    >o w morde !!!

    za co? :)

    >denerwuja mnie pytania w stylu :
    >ile za samochod, taki zeby mial 4 kola i szyby i kierownice :)
    >stary okresl sie _dokladnie_ o co Ci chodzi...

    Wydawalo mi sie, ze okreslam sie dokladnie, ale widocznie nie. Jakie
    jeszcze szczegoly podac?

    --
    Piotrek S. ktorego wszyscy by tylko w morde

  • 5. Data: 2002-05-27 18:04:27
    Od: "magix" <m...@i...net.pl>

    > jeszcze szczegoly podac?

    Tak !

    ...z jakiego programu html bedziesz korzystal? :)

    ehh

    magix

  • 6. Data: 2002-05-27 18:48:25
    Od: "Yach Kowalski" <y...@w...pl>

    Użytkownik <p...@n...skrzynka.getin.bezspamu.pl> napisał w
    wiadomości news:3cf2670f.12772368@news.fuw.edu.pl...

    > za co? :)

    > Wydawalo mi sie, ze okreslam sie dokladnie, ale widocznie nie. Jakie
    > jeszcze szczegoly podac?

    dokladna struktura strony (ilosc stron i podstron
    sposob kodowania (html, javascript, dhtml, php, mysql)
    katalog produktow : patrz wyzej...
    mozna ta strone zrobic w czystym html i paintshopie i bedzie warta moze
    300 PLN netto
    jak nawrzucach dhtml, php i zajebista grafe z Photoshopa to bedzie warte
    ponad 1000 PLN netto
    ale to tylko moja subiektywna ocena...

  • 7. Data: 2002-05-27 22:02:52
    Od: "Sebastian 'RAPPID' Szarkowicz" <r...@d...inside.pin.pl>

    > Ile byscie za to zawolali?

    bylo juz... 1/10 ceny firmowego samochodu... ;)

    pozdr, rappid

    ---
    |.....> sEBASTIAn 'rAPPId' sZARKOWICz <..... |
    | g...@g...pl | ICQ: 96369810 | GG: 773734 |
    | iRc: #design | #polishscene | #grafika | nICk: rappid|2D |
    | 'cHANGe yOUr vISIOn' - aRt gALLERy | http://rappid.imaster.pl |
    ---

  • 8. Data: 2002-05-28 11:23:12
    Od: krzysiek <k...@n...terramail.pl>

    p...@n...skrzynka.getin.bezspamu.pl napisał na grupie
    pl.praca.dyskusje co nastepuje

    > Ile byscie za to zawolali?

    po tych postach radze zwrócić uwage na to że w wiekszości była mowa o
    kodowaniu. A kodowanie z regóły kosztuje z znacznie mniej niż stworzenie
    DOBREGO projektu graficznego...

    --
    pozdrawiam
    krzysztof warszawski