PracaGrupypl.praca.dyskusjeKamsoft - czy to komuna? › Re: Kamsoft - czy to komuna?
    From: "jaQbek" <j...@s...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kamsoft - czy to komuna?
    Date: Thu, 31 Aug 2006 22:43:58 +0200

    > Co sądzicie o Kamsofcie?
    >
    > Czy to prawda, że pracownicy są wyzyskiwani, są karani za nie dotrzymywanie
    > terminów i nie mają dostępu do netu? Bo tego typu komentarze pojawiały się
    > wcześniej już na grupie. A teraz jak jest?
    Pracowałem tam i to co piszesz to prawda. Firma ta płaci tak gówniane pieniądze
    pracownikom, tfu - trybikom w maszynie, że bardziej opłaca jej się samemu
    wyprodukować pewne rzeczy niż kupić gotowe technologie na rynku. Dlatego też
    trybiki nie mają dostępu do netu, by przypadkiem nie zorientowały się, że to co
    robią jest już dawno zrobione i kosztuje śmieszne pieniądze. Kiedyś pół roku
    siedziałem nad komponentem, który można dostać w sporym pakiecie za coś ok. 50
    $, może troszkę więcej.