PracaGrupypl.praca.dyskusjeKampania CV › Re: Kampania CV
  • From: ml <e...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kampania CV
    Date: Sat, 4 Dec 2004 10:03:54 +0100

    In article <coq4a1$58o$1@atlantis.news.tpi.pl>, a...@n...koncu.postu
    says...

    > Hmmm. Z w?asnej praktyki wiem, ze CV raczej wysy?am to samo. List
    > motywacyjny - zale?y jaka firma, ale cz?sto pisz? to samo, zmieniaj?c tylko
    > dane adresowe itp. No ale czasem trzeba napisaae cos indywidualnego ...

    Ja mysle, ze do kazdej firmy list motywacyjny powinien wygladac inaczej.
    Nie ma nic nudniejszego niz szablonowe, sztampowe listy motywacyjne.
    Zainteresowanie budza tylko lisy spersonalizowane. Takie, z ktorych
    wiadomo, ze osoba przeczytala ogloszenie, a jesli bylo to mozliwe
    zapoznala sie z dzialalnoscia i biznesowymi celami firmy. Takie, w
    ktorych osoba zainteresowana praca nawiazuje do tego wszystkiego i
    przytacza ze swojego doswiadczenia przyklady, ktore mowia, ze ma podobne
    doswiadczenia i cele.

    pozdrawiam, ml