PracaGrupypl.praca.dyskusje › KRUS a umowa o prac

  • 1. Data: 2007-12-08 09:48:13
    Temat: KRUS a umowa o prac
    Od: "Vlad The Ripper" <o...@p...wp.pl>

    Witam,

    Mam pytanie, czy będąc ubezpieczonym w KRUS i mając umowę o pracę można w
    jakiś legalny sposób spowodować, że pracodawca nie będzie musiał odprowadzać
    moich składek na ZUS (i najlepiej jakby mógł je skierować na moje konto) i
    czy jest jakaś możliwość odzyskania wpakowanej już do ZUSU kasy?
    Dziękuję z góry za pomoc.

  • 2. Data: 2007-12-08 11:23:20
    Temat: Re: KRUS a umowa o prac
    Od: "Pioter" <z...@p...pl>

    Użytkownik "Vlad The Ripper" <o...@p...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:fjdp99$h5h$1@inews.gazeta.pl
> [...]
    > musiał odprowadzać moich składek na ZUS (i najlepiej jakby mógł je
    > skierować na moje konto) i czy jest jakaś możliwość odzyskania

    google nie dziala?

    "Najczęściej możemy tu mieć do czynienia z osobami, które są ubezpieczone w
    KRUS i podejmują zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
    Z dniem podjęcia pracy osoby takie objęte zostaną ubezpieczeniem społecznym
    pracowników w ZUS, a KRUS wyłączy ich z ubezpieczenia rolniczego."

    pozdr
    p.

  • 3. Data: 2007-12-08 19:03:32
    Od: "Vlad The Ripper" <o...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Pioter" <z...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > społecznym
    > pracowników w ZUS, a KRUS wyłączy ich z ubezpieczenia rolniczego."

    Dobra, już rozumiem. Dzięki.