PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co powinno być w umowie o pracę?

  • 1. Data: 2007-12-07 12:30:47
    Temat: Co powinno być w umowie o pracę?
    Od: marcolphus <n...@z...mojego.maila>

    Co powinno znajdować się w umowie o pracę? Bo ja mam tylko moje dane,
    stanowisko, wynagrodzenie i okres zatrudnienia. I tyle.

  • 2. Data: 2007-12-07 12:52:22
    Temat: Re: Co powinno być w umowie o pracę?
    Od: t...@g...com

    On 7 Gru, 13:30, marcolphus <n...@z...mojego.maila> wrote:
    > Co powinno znajdować się w umowie o pracę? Bo ja mam tylko moje dane,
    > stanowisko, wynagrodzenie i okres zatrudnienia. I tyle.

    Na pewno powinno być jeszcze miejsce zatrudnienia.

  • 3. Data: 2007-12-07 14:28:31
    Od: "Wit\(old\)" <wicio100(cut)@poczta.onet.pl>

    > Co powinno znajdować się w umowie o pracę? Bo ja mam tylko moje dane,
    > stanowisko, wynagrodzenie i okres zatrudnienia. I tyle.

    wymiar czasu pracy, dane pracodawcy, termin wypłacania wynagrodzenia.
    Wit(old)

  • 4. Data: 2007-12-07 16:04:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.t2ys1lywcpx6qk@magazyn2.oknoplus.com.pl marcolphus

    http://www.sciaga.pl/tekst/32059-33-umowy

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2008-01-11 23:38:44
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Wit(old)" <wicio100(cut)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > wymiar czasu pracy, dane pracodawcy, termin wypłacania wynagrodzenia.
    > Wit(old)

    Ja na swojej mam dane pracodawcy, swoje dane, okres obowiązywaia umowy
    (nieokreslony), stawke godzinowa, stanowisko i miejsce wykonywania pracy.
    Ogolnie umowa smiechu warte i można by ją zmieścic na kartce A6 normalną
    czcionką :-)

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski