PracaGrupypl.praca.dyskusje › Świadectwo Pracy

  • 1. Data: 2007-12-07 16:31:03
    Temat: Świadectwo Pracy
    Od: "Taki tam pracownik..." <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam. Zmieniłem właśnie pracę. Odebrałem od poprzedniego pracodawcy
    świadectwo pracy i oddałem je nowemu (bo było to wymagane). Coś słyszałem że
    teraz mój nowy pracodawca już mi tego nie odda. Czyli co? Powinienem sobie
    uprzednio ksero zrobić? Jak będę znowu zmieniał pracę to świadectwa pracy nie
    dostanę z powrotem? Jeżeli tak, to czy pracodawca pozwoli mi to zabrać i
    skserować w dowolnym momencie?
    Z góry dzięki za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2007-12-07 17:00:55
    Temat: Re: Świadectwo Pracy
    Od: "komorowa" <k...@i...net.pl>

> [...]
    > nie
    > dostanę z powrotem? Jeżeli tak, to czy pracodawca pozwoli mi to zabrać i

    pracodawca NIE MA PRAWA zabierac ci oryginalu swaidectwa ani zadnego innego
    doukmentu. to on moze sobie co najwyzej zrobic kopie i potwierdzic za
    zgodnosc z oryginalem.

    MK

  • 3. Data: 2007-12-07 18:06:49
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-12-07 18:00 [komorowa] napisał(a):

    > pracodawca NIE MA PRAWA zabierac ci oryginalu swaidectwa ani zadnego innego
    > doukmentu. to on moze sobie co najwyzej zrobic kopie i potwierdzic za
    > zgodnosc z oryginalem.

    Amen.

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::