PracaGrupypl.praca.dyskusje › KRD - Kaczmarski Inkasso raz jeszcze

  • 1. Data: 2003-12-17 16:34:47
    Temat: KRD - Kaczmarski Inkasso raz jeszcze
    Od: "El Tiburon" <j...@c...pl>

    Ostatnio otrzymalem propozycje zatrudnienia na stanowisku ankietera w KRD.
    Jako ze obecnie jestem bezrobotny, oferta wydala mi sie dosc atrakcyjna
    (mialaby to byc umowa o prace z podstawa 800 pln netto + ewentualne
    prowizje, a praca mialaby mniej wiecej polegac na spotykaniu sie z
    klientami, ktorymi mialyby byc osoby ubiegajace sie o kredyt i wypelnianiu
    blizej nieokreslonych ankiet). Wszystko byloby fajnie, ale:

    1. Moje watpliwosci budzi sposob prowadzenia rekrutacji - najpierw trzeba
    udac sie na calodniowe szkolenie do Wroclawia i po nim odbyc ostateczna
    rozmowe (osoby zakwalifikowane maja otrzymac zwrot kosztow przejazdu). Nie
    wiadomo jakie beda kryteria wyboru, a mnie nie stac na wyrzucenie prawie 200
    pln na przejazd i zmarnowanie celej doby.
    2. Praca rozpoczelaby sie juz 22.12.2003 - wydaje mi sie to dosc
    podejrzane - nie spotkalem sie z przypadkiem zatrudniania do tego rodzaju
    pracy dwa dni przed Swietami - chocby dlatego, ze watpliwe wydaje sie
    umowienie na spotkanie z klientem w takich dniach. Poprosilem zatem o info,
    co z 24.12 - czy wtedy tez pracuja, mieli oddzwonic i naturalnie od kilku
    dni sie nie odzywaja.
    3. Nie podoba mi sie sposob prowadzenia naboru - najpierw sped niewiadomo
    ilu osob z calej Polski, szkolenie dla wszystkich i na koncu rozmowa.
    Normalnie, najpierw sie rozmawia z kandydatem, a po zatrudnieniu wysyla go
    na szkolenie.
    4. Obawiam sie, ze podany charakter i warunki pracy to sciema, a tak
    naprawde to bedzie to akwizycja i praca na zasadach wlasnej dzialalnosci
    gospodarczej.
    5. Aplikacje wyslalem do nich jeszcze w lipcu - pieciomiesieczna zwloka to
    troche podejrzana sprawa.

    Prosze o wypowiedzi osob, ktorym cokolwiek wiadomo na temat tego rodzaju
    pracy - co prawda na grupie byla mowa o tym 'pracodawcy', ale nie natknalem
    sie w archiwum na przypadek, w ktorym komukolwiek proponowanoby zatrudnienie
    na umowe o prace...