PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prawo Pracy prosba o info !

  • 1. Data: 2003-12-17 15:43:41
    Temat: Prawo Pracy prosba o info !
    Od: "Monia" <m...@n...pl>

    Witam !

    Czy ktos moze mi pomoc (Jestem Pracodawca) w zakresie Prawa Pracy a
    dokladnie w sprawie zatrudnienia i wygasniecia umowy o prace z osoba ktora
    urodzila dziecko. Rowiniez o wyplaceniu ekwiwalentu za niewykorzystane urlop
    ?

    Prosze o odpowiedz !
    Arti
    a...@i...net.pl

  • 2. Data: 2003-12-18 19:01:42
    Temat: Re: Prawo Pracy prosba o info !
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > urodzila dziecko. Rowiniez o wyplaceniu ekwiwalentu za niewykorzystane urlop

    Pyt. jest bardzo ogólne i mało precyzyjne. Kobieta która jest w ciąży i w
    czasie jej trwania oraz po urodzieniu dziecka podlega szczególnej ochronie (
    patrz kp ).Pozdrawiam.