PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem zbulwersowany › Re: Jestem zbulwersowany
    From: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jestem zbulwersowany
    Date: Fri, 20 May 2005 11:26:13 +0200

    Użytkownik " Eddie" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:d6k823$5j0$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie sądzisz, że sugestia, jakoby ludzie bezrobotni byli na bakier z
    higieną
    > osobistą jest nieco obraźliwa?
    Wiesz, ostatnio obraźliwe jest także NIEnazwać kogoś "sprawnym inaczej",
    "kochającym inaczej" etc. Abberacja ta może wreszcie wyprodukuje kolejne
    genialne zbitki słowne i może np. kurestwo nazwie się "wiernością inaczej" a
    złodziej będzie "ucziwy inaczej". To tak na marginesie dyskusji, w duszy
    przygrywa mi hymn rewolucji, żeby tą całą paranoję poprawności politycznej
    potraktować "miłosiernie inaczej".

    A na temat: ZGENERALIZOWANA sugestia, że bezrobotny = smród i brud jest
    zdecydowanie obraźliwa a przede wszsytkim piramidalnie głupia. Bezrobocie
    nie jest pochodną higieny a każde generalizowanie jest piramidalnie głupie.
    "Rude są wredne", "kierowcy tirów to chamy" etc.

    Ja napisałem, że najczęściej pracą gosposi interesują się bezrobotni. Często
    w tej grupie są to osoby "higeniczne inaczej". Czy teraz jest jasne że nie
    wrzucam wszsytkich bezrobotnych do jednego wora?