PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaki z tego moral?

  • 1. Data: 2003-09-18 00:48:23
    Temat: Jaki z tego moral?
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Jest sobie administrator, pracuje za grosze na umowe o dzielo z nadzieja ze
    jak tylko firma staniena nogi to go zatrudni. Firma staje na nogi i
    zatrudnia innego obecnemu dziekujac (po dwoch latach mamienia ze bedzie
    lepiej). Oczywiscie nowy zarabia juz calkiem przyzwoicie. Jaki z tego moral?

    ps. ta historie napisalo zycie...

  • 2. Data: 2003-09-18 06:37:27
    Temat: Re: Jaki z tego moral?
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "motto" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zatrudnia innego obecnemu dziekujac (po dwoch latach mamienia ze bedzie
    > lepiej). Oczywiscie nowy zarabia juz calkiem przyzwoicie. Jaki z tego

    Kto ma miękkie serce ten ma twardą dupę...

    yamma

  • 3. Data: 2003-09-18 21:51:53
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

> [...]
    > zatrudnia innego obecnemu dziekujac (po dwoch latach mamienia ze bedzie
    > lepiej). Oczywiscie nowy zarabia juz calkiem przyzwoicie. Jaki z tego
    Sorry ze brutalnie - nowy widac byl tak bardzo lepszy, ze oplacalo im sie
    wiecej mu zaplacic.

    PiotrG

  • 4. Data: 2003-09-19 08:11:15
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    motto <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > zatrudnia innego obecnemu dziekujac (po dwoch latach mamienia ze bedzie
    > lepiej). Oczywiscie nowy zarabia juz calkiem przyzwoicie. Jaki z tego

    Kolego. Załóż własną firmę to zrozumiesz - będziesz zatrudniał kogo będziesz
    chciał i na takich warunkach, jakie będą tobie pasować. I nie będziesz się
    musiał nikomu z tego tłumaczyć - twój cyrk i twoje małpy.

  • 5. Data: 2003-09-19 19:56:17
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "PiotrG" <p...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Sorry ze brutalnie - nowy widac byl tak bardzo lepszy, ze oplacalo im sie
    > wiecej mu zaplacic.
    Hmmm nie wiem jaki jest ten nowy, ale marcin to dobry specjalista, ups nie
    ma certyfikatow bo go na nie niestac, dla mnie to jednak sztyt hamstwa, bo
    mial w czasie tych dwoch lat oferty z innych firm na etat, ale z powodu iz
    ta firma miesci sie od jego domu 400m i ze obiecywano mu etat gdy firma
    stanie na nogi to te pozostale oferty odrzucal. On byl lojalny zapracowal na
    ten etat to wiem na pewno nie raz mu pomalem (np. przy robieniu od podstaw
    sieci). Dla mnie to zwykle skurwysynstwo.

  • 6. Data: 2003-09-19 19:58:07
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bkedn3> Kolego.
    > Załóż własną firmę to zrozumiesz - będziesz zatrudniał kogo będziesz
    > chciał i na takich warunkach, jakie będą tobie pasować. I nie będziesz się
    > musiał nikomu z tego tłumaczyć - twój cyrk i twoje małpy.
    Przeczytaj dokladnie co napisalem, potem pisz. Nie interesuje mnie kogo
    zatrudniaja a to ze mamia chlopaka ze go zatrudnia po czym kopia go w dupe.
    Wedlug mnie moral z tego taki ze nie wolno sie litowac nad skurwialymi
    pracodawcami i ponizej 3k nie podpisywac umowy. Nie stac cie na zatrudnienie
    informatyka to radz sobie sam...
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-09-19 21:37:06
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Fri, 19 Sep 2003 21:58:07 +0200, "motto" <m...@o...pl> wrote:

    >Wedlug mnie moral z tego taki ze nie wolno sie litowac nad skurwialymi
    >pracodawcami i ponizej 3k nie podpisywac umowy.

    Jestem obiema rekami za. Madrzy prawnicy juz dawno ograniczyli liczbe aplikantow
    na aplikacjach radcowskiej, adwokackiej czy notarialnej, a do tego jeszcze maja
    ustawowe stawki minimalne wiec jak klient placze ze drogo to mu zaraz udowodnia
    ze oni by popracowali taniej (juz to widze) ale im minister nie pozwala :-)

    Stomatolodzy, i inni lekarze specjalisci tez jakos potrafia sie dogadac w ramach
    izby lekarskiej i "trzymaja" poziom cen.

    Niestety w branzy IT jakos ludzie nie potrafia sie dogadac, a co rusz jakis
    nauczy sie klikac w Windowsie to juz z niego admin, specjalista od sieci i
    ogolnie alfa i omega. A do tego zawsze znajdzie sie czarna owca ktora zrobi za
    grosze to, za co czlowiek moglby wziac normalne (tzn. takie ktore pozwola
    utrzymac nie tylko siebie ale i rodzine) albo przyzwoite (czyli coby jeszcze na
    jakis luksus jakim sa np. wakacje pozwolily) pieniadze.

    Wniosek - wprowadzic aplikacje na adminow, webmasterow, specjalistow od sieci,
    programistow (i to w kilku kategoriach), .... - oczywiscie z limitami przyjec,
    zalatwic sobie ustawowe stawki minimalne i trzepac kase.

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 8. Data: 2003-09-19 23:02:36
    Od: "januszk.." <s...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Kyniu" <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisal w wiadomosci

    chcialem wyciac, ale nie bardzo wiedzialem co...
    cialem wszystko...
    z twojej postawy wnioskuje, ze jednak nie masz az tak zle...
    sam nie mam kokosów, wiec cieszy mnie "prawie" kazde zlecenie
    wiem tez, ze duzo czesciej jestem "konsumentem" niz "dostawca" i
    w.......a mnie wszelkie dogadywania sie "specjalistów"
    moze dzieki normalnej konkurencji móglbym wydac wiecej pieniedzy
    na bardziej przydatne rzeczy (do grobu nie zamierzam i brac)

    zamiast walczyc o "trzymanie cen" w IT , poswiec troche na zmniejszanie
    cen w innych branzach. Zostanie wiecej dla Ciebie....

    poglad prywatny
    (czy odosobniony???????)

    januszk...

  • 9. Data: 2003-09-20 06:02:56
    Od: Wojtek <g...@o...pl>

    Użytkownik Kyniu napisał:

    > On Fri, 19 Sep 2003 21:58:07 +0200, "motto" <m...@o...pl> wrote:
    [...]
> [...]
    > programistow (i to w kilku kategoriach), .... - oczywiscie z limitami przyjec,
    > zalatwic sobie ustawowe stawki minimalne i trzepac kase.

    Rozumiem ze to sarkazm?

    Wojtek

  • 10. Data: 2003-09-20 21:39:15
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Sat, 20 Sep 2003 01:02:36 +0200, "januszk.." <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    Odpowiedz i na ten glow w odpowiedzi do kolegi Wojtka.

    Kyniu

    --