PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaki z tego moral? › Re: Jaki z tego moral?
    From: "motto" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jaki z tego moral?
    Date: Fri, 19 Sep 2003 21:56:17 +0200

    Użytkownik "PiotrG" <p...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:bkd9b7$dtq$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Sorry ze brutalnie - nowy widac byl tak bardzo lepszy, ze oplacalo im sie
    > wiecej mu zaplacic.
    Hmmm nie wiem jaki jest ten nowy, ale marcin to dobry specjalista, ups nie
    ma certyfikatow bo go na nie niestac, dla mnie to jednak sztyt hamstwa, bo
    mial w czasie tych dwoch lat oferty z innych firm na etat, ale z powodu iz
    ta firma miesci sie od jego domu 400m i ze obiecywano mu etat gdy firma
    stanie na nogi to te pozostale oferty odrzucal. On byl lojalny zapracowal na
    ten etat to wiem na pewno nie raz mu pomalem (np. przy robieniu od podstaw
    sieci). Dla mnie to zwykle skurwysynstwo.