PracaGrupypl.praca.dyskusje › Warszawa - kelner/ka - PILNE

  • 1. Data: 2003-09-17 19:21:17
    Temat: Warszawa - kelner/ka - PILNE
    Od: "gazeta" <m...@g...pl>

    Post znalazł się na tej liście w związku z problemami z umieszczeniem go w
    liście głównej (pl.praca.oferowana). Praca jak najbardziej na poważnie.

    Do pracy w kawiarni na ul Puławskiej w Warszawie poszukujemy kelnerów/ki
    Praca w trybie zmianowym w godzinach od 8.00 do 24.00

    Wymagania:
    Student/ka,
    Aktualna Pracownicza Książeczka Zdrowia,
    Miła powierzchowność,
    Komunikatywność,

    Dodatkowym atutem będzie znajomość j.angielskiego.

    Kontakt : A. Sobczyk tel. 0-606-241-150
    CV ze zdjęciem prosimy przesyłać na TYLKO adres: t...@p...com.pl

  • 2. Data: 2003-09-18 05:21:02
    Temat: Re: Warszawa - kelner/ka - PILNE
    Od: "SHREK" <p...@w...pl>

    Idź na www.stayline.pl
    Pierwszy post free (przynajmniej tak mieli kiedyś)
    Szukałem kucharza i u nich znalazłem w 1 dzień

    Shrek

  • 3. Data: 2003-09-18 06:46:06
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    gazeta <m...@g...pl> wrote:

    > Post znalazł się na tej liście w związku z problemami z umieszczeniem go w
    > liście głównej (pl.praca.oferowana). Praca jak najbardziej na poważnie.

    1. Jesteś spamerem
    2. Nie zapoznałeś się z FAQ grupy pl.praca.oferowana, znajdującym się pod
    adresem http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ

    --
    Przemysław Maciuszko