PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaka wyskokość składki ZUS

  • 1. Data: 2008-06-12 09:21:25
    Temat: Jaka wyskokość składki ZUS
    Od: "Marek" <e...@i...pl>

    Zwracam się z pytaniem jaka jest aktualnie najniższa wysokość składki ZUS
    dla osób nieprowadzących działalności gospodarczej tzn. pracujących na
    umowie o pracę. Patrzyłem w serwisie ZUS- u, ale informacje tam zawarte są
    mało czytelne.
    Marek

  • 2. Data: 2008-06-12 18:30:34
    Temat: Re: Jaka wyskokość składki ZUS
    Od: Marcin <k...@o...pl>

    Marek pisze:
> [...]
    > dla osób nieprowadzących działalności gospodarczej tzn. pracujących na
    > umowie o pracę. Patrzyłem w serwisie ZUS- u, ale informacje tam zawarte są
    Najmniejsza to 0 w przypadku emerytalnej i rentowej składki ale tylko w
    przypadku przekroczenia 30x (85 290zł). Chorobowe normalnie 2,45%
    W pozostałych przypadkach składki ZUS wynoszą:
    emerytalne 9,76%
    rentowe 1,50%
    chorobowe 2,45%
    zdrowotne 1,25%