PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa na zastepstwo - a dodatki typu bony, trzynastki.

  • 1. Data: 2008-06-12 17:57:24
    Temat: Umowa na zastepstwo - a dodatki typu bony, trzynastki.
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Czy osoba ktora pracuje na umowie o zastepstwo ma dokladnie takie same
    prawa do swiadczen jak inni pracownicy?

    Chodzi mi o swiadczenia typu bony na zakupy, 13 pensja itd?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2008-06-14 11:12:23
    Od: "rs" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    > Witam
    >
    > Czy osoba ktora pracuje na umowie o zastepstwo ma dokladnie takie same
    > prawa do swiadczen jak inni pracownicy?
    >
    > Chodzi mi o swiadczenia typu bony na zakupy, 13 pensja itd?

    no pewnie ze ma takie same prawa
    umowa na zastepstwo to pewien rodzaj umowy na czas okreslony gdzie czas do
    kiedy pracownik bedzie pracowal w danje firmie jest uzalezniony od powrotu
    osoby ktora zastepuje

    mozna napisac ze jest to po prostu umowa an czas okeslony(tak jak juz ci
    napisalem czas konca umowy nie musi byc okreslony konkretna data a czesto
    okrelonona jest zdarzenie czyli powrot osob yzastepowanej ) na takich samych
    prawach jakby byl zatrudniony majac umowe na czas okreslony
    proste.