PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka dzialalnosc otworzyc majac na starcie 10 000zl? › Jaka dzialalnosc otworzyc majac na starcie 10 000zl?
    From: "Tapio" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jaka dzialalnosc otworzyc majac na starcie 10 000zl?
    Date: Sun, 16 Jan 2005 20:32:22 +0100

    Witam
    Mam 20 lat i pracuje na stacji paliw. Praca nieciekawa i za marne grosze.
    Dostalem od PZU polise posagowa wiec dysponuje kwota 10 000zl i chcialbym
    zainwestowac to w swoj prywatny interes. Ale nie wiem w co zainwestwac? Czym
    sie w ogole zajac? Handlem, uslugami??
    Dodam, ze mam wlasny samochod (opel astra) ktory bede mogl wykorzystac w
    razie czego, ponadto mieszkam 7 km od najblizszego miasta jakim jest Legnica
    (ok 100km od Wroclawia). W razie potrzeby dysponuje sporym placem i
    pomieszczeniem ktore moglbym przerobic na magazyn. Dodam, ze pierwsze
    miesiace bez zarobku nie beda mi straszne.
    Moje wyksztalcenie to technik elektryk a studiuje teraz turystyke i
    rekreacje zaocznie.

    Czy ktos ma jais pomysl na dobry interes? Jakie beda trendy na rynku? W co
    zainwestowac i czym sie zajac?
    Bardzo prosze tylko o powazne pomysly i zgory dziekuje za pomoc.
    Piotrek