PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobek w internecie

  • 1. Data: 2005-01-16 15:58:23
    Temat: Zarobek w internecie
    Od: "Piotr Majewski" <p...@i...pl>

    Oferuję pracę w skutecznym i sprawdzonym systemie zarabiania pieniędzy przy
    użyciu internetu.Wymagane są umiejętności obsługi komputera i podstawowych
    programów z grupy Microsoft.Kontakt:
    p...@i...pl

    Pozdrawiam
    Piotr Majewski

  • 2. Data: 2005-01-16 16:27:44
    Temat: Re: Zarobek w internecie
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 16 sty 2005 w liście
    [news:cse305$oq0$1@as1-36.leczna.dialup.inetia.pl] Piotr Majewski
    [p...@i...pl] napisał(a):

> [...]
    > pieniędzy przy użyciu internetu.Wymagane są umiejętności obsługi
    > komputera i podstawowych programów z grupy Microsoft.Kontakt:

    Standardowo:

    Uwaga! Oszust!

    p...@i...pl p...@i...pl
    p...@i...pl p...@i...pl
    p...@i...pl p...@i...pl
    p...@i...pl p...@i...pl
    p...@i...pl p...@i...pl
    p...@i...pl p...@i...pl
    p...@i...pl p...@i...pl
    p...@i...pl p...@i...pl
    p...@i...pl p...@i...pl
    p...@i...pl p...@i...pl
    p...@i...pl p...@i...pl
    p...@i...pl p...@i...pl
    p...@i...pl p...@i...pl
    p...@i...pl p...@i...pl

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 3. Data: 2005-01-16 17:19:14
    Od: Jan Kowalski <j...@k...pl>

    > Uwaga! Oszust!
    Wątpię. On tylko dał się "przekonać", a teraz po prostu jest zbyt
    zielony, żeby wiedzieć co to jest netykieta.
    A przekonać się wolno dawać - prawo nie zabrania. Gdyby nie to,
    Świadkowie Jechowy dawno wymarliby śmiercią naturalną...

  • 4. Data: 2005-01-16 17:53:15
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jan Kowalski <j...@k...pl> wrote:
> [...]
    > A przekonać się wolno dawać - prawo nie zabrania. Gdyby nie to,
    > Świadkowie Jechowy dawno wymarliby śmiercią naturalną...

    Ja tam ciekawe jestem, czy to nie "guru" sprawdza jak dziala system, zeby
    pozniej wyprodukowac jakis super artykul ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-01-16 18:39:45
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Michał 'Amra' Macierzyński [Sun, 16 Jan 2005 18:53:15 +0100]:

    > Ja tam ciekawe jestem, czy to nie "guru" sprawdza jak dziala
    > system, zeby pozniej wyprodukowac jakis super artykul ;)

    Raczej watpie. Chociaz, kto tam Majewskiego wie... ;)

    Kira

  • 6. Data: 2005-01-17 12:33:42
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-16, Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl> wrote:
    > p...@i...pl p...@i...pl
    [ciach 14 linii śmiecia]
    I co? Lepiej Ci? Jaki jest sens zaśmiecać grupę? Czy może jesteś z tych,
    do których trzeba językiem budowlanym pisać? Nia ma sprawy, następnym
    razem masz jak w banku :>

    Czesiu
    --
    szybszy niz najwyzszy budynek... inteligentniejszy od kuli w locie...
    /yacoob/