PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak zrobić dobre portfolio?

  • 1. Data: 2005-12-30 12:41:37
    Temat: Jak zrobić dobre portfolio?
    Od: "Taki Jeden" <s...@a...pl>

    Witam ponownie :)

    Chciałbym się dowiedzieć o Wasze sugestie na temat portfoli(o/a)... ;)
    Zrobiłem już kilka projektów i zastanawiam się, jak je dobrze opisać. Co jest
    ważne dla pracodawcy? Na razie moje portfolio to lista projektów z datą,
    technologiami i opisem. Co jeszcze można wrzucić?

    Z góry dzięki za sugestie!

  • 2. Data: 2005-12-30 14:48:35
    Temat: Re: Jak zrobić dobre portfolio?
    Od: Katarzyna Żmuda <k...@-...pl>

> [...]
    > datą,
    > technologiami i opisem. Co jeszcze można wrzucić?

    Referencje.

    pozdrawiam Katarzyna Żmuda
    http://www.lemonstone.pl

  • 3. Data: 2005-12-30 18:27:23
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 30 Dec 2005 13:41:37 +0100, "Taki Jeden" <s...@a...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >ważne dla pracodawcy? Na razie moje portfolio to lista projektów z datą,
    >technologiami i opisem. Co jeszcze można wrzucić?

    Warto jest wyrażać się precyzyjnie. ;)
    Bo jak jesteś np. rzeźbiarzem to opis "projektów" nie wystarczy.

  • 4. Data: 2006-01-02 06:53:38
    Od: "Taki Jeden" <s...@a...pl>

    > Warto jest wyrażać się precyzyjnie. ;)
    > Bo jak jesteś np. rzeźbiarzem to opis "projektów" nie wystarczy.

    Faktycznie zapomniałem dodać, że chodzi mi o opis projektów programistycznych :)

  • 5. Data: 2006-01-02 17:25:50
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 2 Jan 2006 07:53:38 +0100, "Taki Jeden" <s...@a...pl>
    wklepał(-a):

    >Faktycznie zapomniałem dodać, że chodzi mi o opis projektów programistycznych :)

    No to zrzuty ekranu, opis funkcjonalności, zastosowania itp.