PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak założyć związki zawodowe w hipermarkecie

  • 31. Data: 2004-02-05 11:08:59
    Temat: Re: Jak założyć związki zawodowe w hipermarkecie
    Od: "Tomfas" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "andrzej" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bvsn74$jnf$1@news.onet.pl...

    > I co chciałeś tym stwierdzeniem udowodnic?
    > Nawet, gdyby te historie były prawdziwe to jak wytłumaczysz, że sa ludzie,
    > którzy 100 razy wiecej od kasjerki zarabiaja i pieluch nie noszą w pracy?

    Prosto:
    1. zarobki nie sa wprost proporcjonalne do tego jak ciezka jest praca, ani
    do tego jakie sie ma wyksztalcenie
    2. placa jest wprost proporcjonalna do stanowiska jakie sie zajmuje i
    3. zajmowane stanowisko nie ma nic wspolnego z wyksztalceniem ani tym jak
    ciezka jest praca

    t..

  • 32. Data: 2004-02-05 11:10:25
    Temat: Re: Jak za3o?ya zwi?zki zawodowe w hipermarkecie
    Od: "Tomfas" <t...@p...onet.pl>

    > Musze ci to samo zaproponowac.
    > Przeprosze cie, gdy mi sprzedasz mojego 8 letniego malucha za cene nowego
    > peugeota 206.
    > Oczywiscie bedzie ci wolno głośno wychwalac malucha i upominac sie o prawo
    > do godziwego zarobku.

    Te firmy doskonale zarabiaja - ale WYKORZYSTUJA sytuacje na rynku pracy,
    zeby oszczedzic na najmniejszych i najbardziej bezbronnych.......

    zabic ich! ;)

    t.

  • 33. Data: 2004-02-05 11:41:03
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    > Gratuluje :) i pozdrawiam

    Nie ma specjalnie czego gratulowac. Gdybym nie pracowal a mial kase to
    byloby to ciekawsza sytuacja.
    Mam techniczna mozliwosc oddania czasem komus czesc etatu, ale potencjalni
    kandydaci zaslaniaja się KP i wolą na tutaj plakac niz cokolwiek zarobic.

    andrzej

  • 34. Data: 2004-02-05 13:52:47
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    > Mam techniczna mozliwosc oddania czasem komus czesc etatu, ale potencjalni
    > kandydaci zaslaniaja się KP i wolą na tutaj plakac niz cokolwiek zarobic.

    Szkoda, że to nie Wa-wa :(

  • 35. Data: 2004-02-05 14:06:44
    Od: "marcin" <e...@g...pl>

    > którzy 100 razy wiecej od kasjerki zarabiaja i pieluch nie noszą w pracy?

    >pieluchy to są fakty i tego udowadniac nie trzeba. a ci co zarabiaja 100
    razy tyle nie roznia sie wiele od tych co zarabiaja mniej tylko w wielu
    przypadkach prace dostali po znajomosci. a tak wogole to dobiegamy od tematu

  • 36. Data: 2004-02-05 14:35:49
    Od: "qmpel" <f...@w...pl>

    > Pracuje na 2,5 etatach.

    A za ile ci placa????

    qmpel | www.games.escapemag.pl

  • 37. Data: 2004-02-05 16:36:28
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    > A za ile ci placa????

    To są etaty w 3 miejscach.

    andrzej

  • 38. Data: 2004-02-05 16:44:15
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    > razy tyle nie roznia sie wiele od tych co zarabiaja mniej tylko w wielu
    > przypadkach prace dostali po znajomosci. a tak wogole to dobiegamy od
    tematu

    Oczywiscie.
    Wszystko przez brak znajomosci.
    Zapewne miales tez objąć niedawno wolne stanowisko prezesa Pekao SA, ale ten
    Bielecki miał chody i cie w ostatniej chwili wygryzl.
    Rozumiem twoje rozgoryczenie, ale nie przejmuj sie.
    Wlacz sobie plejstejszyn i zapomnij. Nastepnym razem bedzie lepiej.

    andrzej

  • 39. Data: 2004-02-05 16:47:04
    Od: "qmpel" <f...@w...pl>

    > To są etaty w 3 miejscach.

    Spoko, ale dostajesz pieniadze za caly czas pracy? No wlasnie.
    EOT

    qmpel | www.games.escapemag.pl

  • 40. Data: 2004-02-05 17:20:55
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    > Spoko, ale dostajesz pieniadze za caly czas pracy? No wlasnie.
    > EOT

    Mam maly ryczałt na koszty i reszta od sprzedazy. Odpowiada mi to bo sam
    decyduje co i kiedy robie.
    Duzym plusem jest to, ze nie musze co rano oglądać w biurze nieszczesliwych
    ludzi, którym sie wydaje, ze praca jest dodatkiem do życia prywatnego.

    andrzej