PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak założyć związki zawodowe w hipermarkecie

  • 1. Data: 2004-02-04 01:22:33
    Temat: Jak założyć związki zawodowe w hipermarkecie
    Od: "Wojti" <j...@w...pl>

    Jak w temacie.Widzę wyzysk pracodawcy. Coś jest nie tak jak powinno być. Co
    mam robić. Proszę o rady. Na prv też. Każda opinia będzie dla mnie cenna.

    Pozdrawiam
    Kucharz Amator
    Wojti

  • 2. Data: 2004-02-04 07:00:03
    Temat: Re: Jak założyć związki zawodowe w hipermarkecie
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Wojti" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Co
    > mam robić. Proszę o rady. Na prv też. Każda opinia będzie dla mnie cenna.

    Najlepiej bedzie jak postraszysz pracodawce, ze odejdziesz. Jestes z
    pewnoscią dobrze wyksztalconym, bardzo pracowitym i rozchwytywanym
    pracownikiem, wiec znajdziesz w kazdej chwli inne zajecie i nie bedziesz
    stosowal takich chwytów poniżej pasa.

    andrzej

  • 3. Data: 2004-02-04 08:19:40
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

    > Jak w temacie.Widzę wyzysk pracodawcy.

    To czemu tam wciąż pracujesz?

    T.

  • 4. Data: 2004-02-04 09:32:41
    Od: "Maciek" <i...@w...pl>

    > To czemu tam wciąż pracujesz?

    On tam pracuje żeby zarobić pieniądze.

    Maciek

  • 5. Data: 2004-02-04 09:56:22
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wojti" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Coś jest nie tak jak powinno być.

    sorry ze tak z kontekstu ale Ty nic nowego nie mowisz ;-)

    pozdr.
    mikl

  • 6. Data: 2004-02-04 10:38:04
    Od: "marcin" <e...@g...pl>

> [...]
    > pewnoscią dobrze wyksztalconym, bardzo pracowitym i rozchwytywanym
    > pracownikiem, wiec znajdziesz w kazdej chwli inne zajecie i nie bedziesz

    pewnie, najlepiej przemilczec sprawe i niech sie z nimi inni mecza...typowe
    podejscie polaka. dlatego tak dostajemy w dupe i zapierdalamy za 1$/h

  • 7. Data: 2004-02-04 13:30:39
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

> [...]
    Co
    > mam robić. Proszę o rady. Na prv też. Każda opinia będzie dla mnie cenna.

    Zerknij tutaj: http://www.solidarnosc.org.pl/drz/k_jak.htm

    yamma

  • 8. Data: 2004-02-04 15:27:37
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    > pewnie, najlepiej przemilczec sprawe i niech sie z nimi inni
    mecza...typowe
    > podejscie polaka. dlatego tak dostajemy w dupe i zapierdalamy za 1$/h

    Niestety nie masz racji. Pracodawca placi dokladnie tyle ile jest pracownik
    wart a nie dlatego, że ktoś coś przemilcza.

    andrzej

  • 9. Data: 2004-02-04 18:15:06
    Od: "przemo77" <p...@e...NOSPAM.com.pl>

    Wojti wrote:
    > Jak w temacie.Widzę wyzysk pracodawcy. Coś jest nie tak jak powinno
    > być. Co mam robić. Proszę o rady. Na prv też. Każda

    Daj sobie spokoj. Zwolnia ciebie szybciej niz zdazysz o nich pomyslec.

    PS: Pracowalem kiedys jako kierownik dzialu w hipermarkecie (firma rodem z
    Holandii) i tam jakies 30% zalogi zalozylo sobie zwiazek zawodowy. Sprzedaz
    spadala i trzeba bylo pare osob zwolnic - jak myslisz - kogo zwolniono w
    pierwszej kolejnosci - ano czlonkow zwiazku zawodowego. Polowa z nich
    dostala art.52 za jakies malo wazne przewinienie i tyle widziano w tym
    sklepie zwiazki zawodowe - z tego co wiem teraz kazdy kto zostal ze starej
    zalogi boi sie nawet powiedziec na glos slowo "zwiazek zawodowy" a co
    dopiero znowu sie organizowac. Firma wywalila prawie 50% starej zalogi i
    nawet sie nie przejela - zatrudnili nowych ktorzy zapieprzaja 3 razy tyle za
    2 razy mniejsza kase - i kto wygral ? Ktos z tych zwolnionych wygral nawet
    sprawe w sadzie pracy i dostal odszkodowanie, ale do firmy nie mial juz
    powrotu. Firmie i tak sie oplacalo, bo za pare smiesznych odszkodowan wybila
    z glowy reszcie pracownikow dopominanie sie o swoje prawa.

    Tak wiec jesli zalezy ci na tej pracy to daj sobie luz z tym pomyslem, a
    jezeli masz juz zalatwiona inna prace to dzialaj. Dobrze robi tez naslanie
    PIH-u, PIP-u i Sanepidu na market - tam zawsze sa jakies nieprawidlowosci.

  • 10. Data: 2004-02-04 19:19:42
    Od: "Jan Kowalski" <o...@m...com>

    > Niestety nie masz racji. Pracodawca placi dokladnie tyle ile jest
    pracownik
    > wart a nie dlatego, że ktoś coś przemilcza.

    Gratuluje dobrego samopoczucia i przeswiadczenia o nieomylnosci.
    M.