PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak wyglada praca przedstawiciela handlowego?

  • 1. Data: 2004-11-16 10:05:32
    Temat: Jak wyglada praca przedstawiciela handlowego?
    Od: "xxx" <e...@o...pl>

    Witam kolegów.
    Pracuje w sklepie-hurtowni farb i mas dekoracyjnych.
    Przypadlo mi w udziale utworzenie regionalnej sieci dystrybucji.
    Jestem w trakcie pisania projektu tego przedsiewziecia.

    Chcialbym nawiazac kolezenskie kontakty z osobami, które pracuja
    jako przedstawicele handlowi, by wymieniać się doświadczeniami
    związanymi z tego rodzaju charakterem pracy.

    Uwazam, ze dzieki wspólnej wymianie pogladów odnosnie
    stosowanych technik organizacyjnych, wzajemnie uda sie
    uzyskac wyzszy stopien specjalizacji w tym zakresie.

    Zapraszam do kontaktu osoby pracujace jako P.H.
    w obojetnie jakiej branzy.

    Wasz kolega: JAREK
    e...@o...pl