PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie do pracodawców

  • 1. Data: 2004-11-16 10:23:00
    Temat: Pytanie do pracodawców
    Od: "cz3s" <c...@g...pl>

    Powiedzcie szczerze , jak jest to u was w firmach. Czy za przepracowane
    przez waszych pracowników nadgodziny oferujecie im jakies dodatkowe profity
    np ze moga sobie nadgodziny wybrac w innym terminie albo dostaja dodatkowe
    wynagrodzenie za godziny nadliczbowe ? Albo np gdy pracuja przy projekcie to
    dostaja jakas premie gdy projekt sie sprzeda ? Czy w jakis sposób zachecacie
    ich do ciezszej pracy ? Czy chciało by wam sie pracowac nadgodziny gdy nie
    macie z tego zupełnie nic . Czy chciało by wam sie przyjezdzac do pracy w
    wolna sobote gdy nie dostajecie za to pieniedzy a nawet je tracicie na
    dojazd? Powiedzcie sami.

  • 2. Data: 2004-11-16 10:35:12
    Temat: Re: Pytanie do pracodawców
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "cz3s" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    >Czy za przepracowane przez waszych pracowników nadgodziny oferujecie im
    jakies dodatkowe profity

    Ja nie daje nic.

    > dostaja jakas premie gdy projekt sie sprzeda ?

    Ja nie daje nic.

    >Czy w jakis sposób zachecacie ich do ciezszej pracy ?

    Tak. Mówie, że jak nie zrobi to wezme kogos innego.

    >Czy chciało by wam sie pracowac nadgodziny gdy nie macie z tego zupełnie
    nic

    Oczywiście, że nie.

    Nie wiem czemu pytasz o takie oczywiste rzeczy?
    Przecież ty tez nie zapłacisz mi za chleb kilogramowy 10 zł, jeżeli możesz
    bez wysiłku kupić za 2,80 zł.

    vertret

  • 3. Data: 2004-11-16 10:59:24
    Od: pracodawca <c...@g...pl>

    On 2004-11-16 11:23:00 +0100, "cz3s" <c...@g...pl> said:

> [...]
    > chciało by wam sie przyjezdzac do pracy w wolna sobote gdy nie
    > dostajecie za to pieniedzy a nawet je tracicie na dojazd? Powiedzcie

    Ja tylko codziennie rano im powtarzam, że setki chętnych czekają na ich
    miejsca. Motywacja odbębniona i na kawkę...

    pracodawca

  • 4. Data: 2004-11-16 11:00:23
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-16, VERTRET <v...@o...pl> wrote:
    > Ja nie daje nic.

    > Ja nie daje nic.
    No bywa, taki lajf....

    > Tak. Mówie, że jak nie zrobi to wezme kogos innego.
    Ale takie coś to mnie zawsze motywuje. Bardzo silnie. Do poszukania sobie
    nowej pracy :>

    > Oczywiście, że nie.
    No, przynajmniej szczery jesteś :] Jeszcze powiedz, jak się firma nazywa,
    będziemy wiedzieć, gdzie nie szukać pracy.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Tapetka z RAMu, Windows hej!
    /z pamiętnika administratora/

  • 5. Data: 2004-11-16 11:11:27
    Od: "Jaycop" <j...@o...pl>

    Do pracodawcow :)
    Nie ladnie tak pracownika za darmo dreczyc.
    cala ta gadka jest smieszna moze wytlumacze prosciej.
    Wiec drogi pracodawca, po godzinach pracy, wielkiego szefowania
    staje sie meska dziwko i jezdzi do klienta ktory placi mu za 5 dni roboczych
    stala kase. Ow szef wiadomo co robi dla klienta :> Przychodzi sobota i
    klient dzwoni do szefa , zaprasza go na oral ale juz za friko :> Bo jak nie
    to zrezygnuje z jego uslug i wezmie sobie innego szefa :) Sa tacy szefowie
    ktorzy zostali juz pozadnie wyjebani i wiedza jak to jest :> hehe

  • 6. Data: 2004-11-16 11:15:13
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 11/16/2004 1:34 PM, Łukasz Góralczyk wrote:

    [...]
    > Ciekawe czy wszystkim tak mowisz?

    Chciałbym zobaczyć, jak prezesowi banku rada nadzorcza mówi:
    - bierz sie Pan do roboty, bo za bramą setki innych czekaja na Pańskie
    miejsce ;-)

    PZdr: Catbert

  • 7. Data: 2004-11-16 11:18:18
    Od: "MAJSTER_OF_OOOOZ" <szfagropol@wp_nospam.pl>

    > Chciałbym zobaczyć, jak prezesowi banku rada nadzorcza mówi:
    > - bierz sie Pan do roboty, bo za bramą setki innych czekaja na Pańskie
    > miejsce ;-)

    a czemu nie?:)

    ---

  • 8. Data: 2004-11-16 11:20:15
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 11/16/2004 11:23 AM, cz3s wrote:

    > Powiedzcie szczerze , jak jest to u was w firmach. Czy za przepracowane
    > przez waszych pracowników nadgodziny oferujecie im jakies dodatkowe profity

    Profity moga być rózne, moze być np. tak, że wynagrodzenie i bonusy są
    stałe, ale wysokie, a robota ma być zrobiona i już.

    Przy mniejszej odpowiedzialności bonusy nie muszą być finansowe, mogą to
    byc wolne dni, mozliwość wyjścia z pracy w niestandardowych godzinach,
    praca z przyszłością (tzn. taka, że sie nie skończy pewnego dnia),
    mozliwość wczesniejszej wypłaty wynagrodzenia.

    W normalnej firmie (tzn, nienormalnej wg standardów europejskich)
    pracownik powinien widziec, że szef też pracuje, a on sam otrzymuje
    wynagrodzenie na jakie firmę stać i mieć świadomość, że jego
    wynagrodzenie zależy od kondycji firmy, a nie od tego jak dobrze dyma szefa.

    pzdr: Catbert

  • 9. Data: 2004-11-16 11:28:13
    Od: "wistocie" <w...@w...pl>

    > Nie wiem czemu pytasz o takie oczywiste rzeczy?
    > Przecież ty tez nie zapłacisz mi za chleb kilogramowy 10 zł, jeżeli możesz
    > bez wysiłku kupić za 2,80 zł.
    >

    > vertret

    No tak, ale mniemam ze vertret to nie pracodawca, a chlebodawca.

    Tutaj zalezy od tego jaka dzialanosc prowadzi pracodawca. Jezeli prowadzi
    biznes, ktory polega na sortowaniu pustych butelek do odzysku surowca lub
    przebieranie marchewek (dla czepialskich przykłady dosyc metaforyczne)to,
    oczywiscie mozna zastosowac podejscie ala VERTET. Przy bardziej wyszukanych
    zajeciach takie podejscie jest bardzo krotkofalowe i w dluzszej perspektywie
    skazane na niepopowodzenie.
    Wydaje mi sie jednak ze tutaj na grupie nie znajdziesz takich pracodawcow.

    wistocie pozdrawia.

  • 10. Data: 2004-11-16 11:33:09
    Od: "jaQbek" <j...@n...onet.pl>

    > Ciekawe czy wszystkim tak mowisz?

    Fajnie musi wyglądać i funkcjonowac firma, w której pracownicy nie myślą o
    niczym innym, jak tylko o tym, gdzie odejść a pracodawca o tym, kiedy i ilu
    zwolnić. Powodzenia !!!