PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wycenić? › Jak wycenić?
    From: Ramonoth <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jak wycenić?
    Date: Mon, 04 Dec 2006 07:54:05 +0100

    Witam,

    Mam do Was prośbę o pomoc w wycenieniu mojej przyszłej pracy.

    Mój kolega prowadzi hurtownię i zamierza rozpocząć sprzedaż za
    pośrednictwem allegro. Zaproponował mi zajęcie się tą stroną
    działalności firmy.

    Do moich obowiązków miałaby należeć obsługa aukcji od strony czysto
    technicznej - tworzenie stron aukcji, korespondencja mailowa, kończenie
    aukcji, wystawianie komentarzy itp.

    Z klientami nie prowadziłbym rozmów handlowych, na przykład na temat
    cech sprzedawanych produktów.

    Jak taką pracę wycenić?
    Procent od ceny? Jeśli tak, to jaki proponujecie?
    Stała stawka od sztuki? Nie bardzo na razie wiem jaką cenę mają
    produkty, które będą sprzedawane.
    Miesięczne stałe wynagrodzenie? Biorąc po uwagę startowy charakter
    przedsięwzięcia wydaje się to raczej pozbawione sensu.

    Dziękuję z góry za jakiekolwiek uwagi,

    Ram