PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki głównego księgowego

  • 1. Data: 2007-12-16 18:32:41
    Temat: Zarobki głównego księgowego
    Od: M <m...@o...pl>

    Zamierzam iść na kurs głównego księgowego, mam 8 letnie doświadczenie w
    finansach i księgowości w firmach międzynarodowych, także w audycie
    wewnętrznym. Jakich zarobków BRUTTO mogę oczekiwać jako główny księgowy
    w polskiej a jakich w firmie międzynarodowej? Czy są to kwoty
    pięciocyfrowe brutto? Ostatnio miałem propozycję pracy w charakterze
    managera ale za 9 brutto w innym mieście, nie zgodziłem się...

  • 2. Data: 2007-12-16 19:26:03
    Temat: Re: Zarobki głównego księgowego
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    OD 1500zl w ZDZ do kulkudziesieciu tysiecy w dobrej firmie.
    Al Capone placil chyba najwiecej swojemu ksegowemu.

  • 3. Data: 2007-12-17 20:16:02
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Sun, 16 Dec 2007 19:32:41 +0100, M <m...@o...pl>
    zakodowal:

> [...]
    >pięciocyfrowe brutto? Ostatnio miałem propozycję pracy w charakterze
    >managera ale za 9 brutto w innym mieście, nie zgodziłem się...

    Zaraz, czegoś nie rozumiem.
    Płace są księgowane.
    Doświadczenie - 8 lat w dużych firmach.
    W audycie - czyli wszystkie drzwi stały otworem.

    I nie znasz odpowiedzi na takie pytanie?

    Znam osoby, które w wielkich firmach po 20-30 lat księgowały. A sobie
    bały się poprowadzić księgi KPiR i nie chciały być VATowcami (choć
    kupowały na dzień dobry sporo sprzętu, auto "ciężarowe" i bardzo by im
    się to opłaciło).

    Kurs nie zrbi z Ciebie głównego księgowego.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2007-12-18 02:32:58
    Od: "TasmaN" <i...@w...pl>

    Użytkownik "M" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > brutto? Ostatnio miałem propozycję pracy w charakterze managera ale za 9
    > brutto w innym mieście, nie zgodziłem się...

    nikt ci nie odpowie precyzyjnie.... nie da sie.
    to jst pytanie z dziedziny: Ile kosztuje samochod??? Od 300 zl (zajechany
    kaszlak) do 300 tys (nowy Mesio Sklasa) ;))

    --- -
    TasmaN