PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak was doceniły na swięta- zakłady i pracodawcy

  • 11. Data: 2007-12-28 14:00:40
    Temat: Re: Jak was doceniły na swięta- zakłady i pracodawcy
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Monika napisał:

    > a ja mam pytanie- skąd się wzięła ostatnio taka moda, żeby identyczne posty
    > zamieszczać jednocześnie na pl.praca.dyskusje oraz na forum "Praca" na portalu
    > GW? Liczycie na szerszy odzew czy co?

    A na forum Praca GW dałaś taką samą odpowiedź? :)

  • 12. Data: 2007-12-29 23:04:53
    Od: "MG" <m...@w...pl>

    Użytkownik "tumanek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    Jestem ciekawy jak docenili was pracodawcy przed świętami. Czy
    dostaliście
    bony karnety na siłownie paczki i.t.p ? A może figa z makiem ?
    Stwórzmy listę
    zakładów.
    Ja wpisuje:
    1.P.U.P W Sosnowcu stanowisko bezrobotny 0 zł- żadnych bonów karnetów
    paczek.

    weź się do roboty, to może coś dostaniesz

  • 13. Data: 2007-12-30 12:04:07
    Od: "TMO_News" <a...@w...pl>

    Wraz z końcem roku dostałem na gwiazdkę zakończenie umowy o prace.

    Użytkownik "MG" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > paczek.
    >

    > weź się do roboty, to może coś dostaniesz

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 071229-0, 2007-12-29
    Przetestowano na: 2007-12-30 13:04:07