PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to zrobić ??? › Jak to zrobić ???
    From: "1...@p...fm" <1...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jak to zrobić ???
    Date: Mon, 01 Jul 2002 09:08:00 +0200

    Witam,

    Muszę zmienić nazwisko po ślubie, który wzięłam nie informując o tym
    pracodawcy. Nie zmieniałam nazwiska co chcę zrobić teraz. Chcę to zrobić
    mówiąc pracodawcy, że ślub wzięłam w zeszłym tygodniu ( de facto wzięłam
    go ponad 1 rok temu !!! ). Czy wraz z decyzją z USC o zmianie nazwiska
    muszę przedstawić pracodawcy akt zawarcia ślubu ( nie chce tego robić
    gdyż może się wydać, że ślub wzięłam ponad rok temu) ??? Dodam że
    rezygnuje z dwóch dni urlopu okolicznościowego, który przysługuje mi na
    ślub. Czy muszęw takim przypadku przedstawić pracodawcy akt ślubu ???

    Dla cobardziej dociekliwych dodam, że całą ta kombinacja wynika z tego,
    że pracodawca zaraz po przyjęciu do pracy nadmienił, że w przypadku
    zamążpójścia automatycznie jestem zwolniona. Teraz już się troszkę
    pozmieniało ( inny szef ) i już nie muszęsię z tym kryć, a z drugiej
    strony nie chcę wyjść na idiotkę (głównie przed kolegami ), która
    zataiła fakt wyjścia za mąż.

    Z góry dziękuje za odpowiedĽ.

    Mariola.