PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak to z tymi e-mialami?

  • 11. Data: 2003-04-06 11:15:12
    Temat: Re: Jak to z tymi e-mialami?
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Przemek" <h...@g...pl> wrote in message
    news:b6p05u$4h3$1@inews.gazeta.pl...
    > sam
    >
    > Troche sie pomeczylem w Wordzie i udalo mi sie zastapic linie tabelek
    > zwyklymi liniami graficznymi, a odstepy tabulatorami. Rozwiazalem tez
    chyba
    > problem kompatybilnosci wersji plikow Word - przyznaje sie bez bicia ze
    > wczesniej wogole o nim nie myslalem. Zapisalem CV w formacie Worda 95 :-)
    > Wiem ze te wersje pliku otwieraja wszystkie nowsze Office'y MS, wiec nie
    > powinno byc problemu. Dzieki temu uniknalem chyba tego okropnego wygladu
    > plikow txt.

    Zrób następującą rzecz.
    Edycja/Zaznacz wszystko
    Edycja/Kopiuj

    a następnie wklej to do Notatnika
    jeżeli efekt, który zobaczyłeś ci się podoba to możesz wysłać.

    Tak mi radzili w Stanach.

  • 12. Data: 2003-04-06 14:16:47
    Od: "Kaktus" <p...@h...pl>

    Użytkownik "Przemek" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    > pliku
    >
    > Pogrubienie i kursywa to zaden problem w notatniku Windowsa wybierasz menu
    > Format/Czcionka.
    > Gorzej z podkresleniem tekstu - nie ma takiej opcji

    Mój notatnik nie ma takich opcji.
    Czysty txt nie ma takich bajerów jak pogrubienie i kursywa.

    --
    Paweł Jóźwicki
    p...@h...pl

  • 13. Data: 2003-04-06 14:18:17
    Od: "Kaktus" <p...@h...pl>

> [...]
    > Wiem ze te wersje pliku otwieraja wszystkie nowsze Office'y MS, wiec nie
    > powinno byc problemu. Dzieki temu uniknalem chyba tego okropnego wygladu

    Zapisz jako rtf. To jest bardziej przenośny format niż wordowy doc.

    --
    Paweł Jóźwicki
    p...@h...pl

  • 14. Data: 2003-04-06 14:59:28
    Od: "Anna" <a...@b...net.pl>

    Użytkownik "Przemek" <h...@g...pl>

    > Taka ze przy wersji papierowej trzeba miec zniszczarke i do niej podejsc
    > (troche wiecej wysilku niz nacisnac przycisk). Jesli wrzycasz CV do kosza
    > tylko kwestia czasu jak ktos dorwie ci sie do dupy za naruszenie ustawy o
    > ochronie danych osobowych.

    Zaraz tam jakis inspektor wpadnie i bedzie kosz przegladał. Widac, że nie
    wiesz jak sie w firmach przepisami przejmuja.

    pozdrawiam

    Ania

  • 15. Data: 2003-04-06 17:41:04
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Zaraz tam jakis inspektor wpadnie i bedzie kosz przegladał. Widac, że nie
    > wiesz jak sie w firmach przepisami przejmuja.

    Na te przepisy akurat leją, bo ich łamanie nie powoduje uszczuplenia
    podatków, a to głównie interesuje "organ".

    Pzdr: Dogbert

  • 16. Data: 2003-04-07 03:21:10
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>

    Anno w jakiej firmie pracujesz?
    GIODO
    ps:
    A tam zaraz do kosza zagladac - wystarczy przejsc sie o 17 po biurkach, albo
    poprosic sprzataczke - nie takie rzeczy robilismy.

  • 17. Data: 2003-04-07 06:57:20
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    " nawrotka" <n...@N...gazeta.pl> writes:

    > Nina, jesli wysyłam dokument txt, gdzie wtedy umieszczam zdjecie? jako osobny
    > plik?

    a po co ci zdjecie? na modelke aplikujesz? a jesli pracodawca _wymaga_
    zdjecia, to chyba podaje tez format/warunki, w jakim to ma byc
    przyslane.

    > bez polskich fontów wyglada to trosze dziwnie, ale...:)
    > dlaczego txt, łatwiej przeszukiwac CV?

    dokladnie. automatycznie to sie wrzuca do bazy danych.

    > w jaki sposób sie to odbywa? jakie słowa klucze powinni sie znalezc np dla
    > kogos kto stara sie o prace w dziale marketingu?

    a skad ja mam wiedziec, jakie jest twoje cv i co ty dokladnie chcesz
    robic w dziale marketingu?

    > skoro przeszło przez Twoje rece kilkadziesiat CV moze cos podpowiesz jak
    > zwiekszyc konkurencyjnosc?:)

    juz tu kiedys pisalam - jesli kogos to zainteresuje, to moge przejrzec
    materialy i wklepac co najwazniejsze - ale bedzie raczej po angielsku,
    bo duzo a mnie za tlumaczenie nikt nie placi.

    poniewaz sie nikt nie odezwal, dalam se siana.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 18. Data: 2003-04-07 07:00:03
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Kaktus" <p...@h...pl> writes:

    > A w jaki sposób umieścić wytłuszczenie, kursywę lub też podkreślenie w pliku
    > txt ??!!!

    niejasno sie wrazilam.
    mialam na mysli to, ze nawet do drukowanego CV starczy wytluszczenie,
    kursywa, podkreslenie etc. zeby poprawnie sformatowac.

    do maila i pliku txt zostaja paragrafy, duze litery, spacje, gwiazdki.
    ja tak mialam swoje cv zrobione i zapewniam, ze jest ono wystarczajaco
    czytelne.

    mialam dwie wersje: do slania mailem i do wydrukowania.
    wersja drukowana powinna byc zadrukowana na _jednej_ tylko stronie -
    bo przy skanowaniu drugiej nie bierze sie pod uwage.

  • 19. Data: 2003-04-07 07:00:38
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Przemek" <h...@g...pl> writes:

    > Pogrubienie i kursywa to zaden problem w notatniku Windowsa wybierasz menu
    > Format/Czcionka.
    > Gorzej z podkresleniem tekstu - nie ma takiej opcji

    .. a potem ktos otwiera na jakims unixie i widzi smieci...

  • 20. Data: 2003-04-07 07:22:52
    Od: "Rafał" <k...@g...ox.pl>

    Pewnego dnia, a bylo to w Sun, 06 Apr 2003 09:16:55 +0200, pewna osoba (Przemek)
    napisała:

    > Bo umiem je (tabelki) dobrze wykorzystac. W wersji papierowej dobrze to
    > wyglada w Wordzie niestety nie.

    Ech....
    W Wordzie można uzyskać efekt tabelki BEZ WIDOCZNYCH RAMEK. Nie trzeba nic
    rysować jakimiś liniami, wystarczy poszukać opcji, aby ramka nie była
    widoczna. I tyle. Nie trzeba nic więcej kombinować. Oczywiście przy
    przeglądaniu dokumentu, tabelka będzie widoczna, ale już po wydrukowaniu
    nie.

    Pozdrawiam
    Rafał
    --
    Przy odpowiadaniu na moje posty do mnie, usuń .ox