PracaGrupypl.praca.dyskusje › Warszawa: pilnie potrzebna ankietka do pracy magisterskiej

  • 1. Data: 2003-04-05 19:14:17
    Temat: Warszawa: pilnie potrzebna ankietka do pracy magisterskiej
    Od: "Rafał" <r...@s...neostrada.pl>

    Witam uzytkownikow
    Troche nie na temat, ale:
    Zaczne od tego ze, jestem studentem SGGW i jestem w trakcie pisania
    pracy magisterskiej na temat handlu (w szczegolnosci na temat bazarow).
    Jezeli jest to mozliwe prosilbym o pomoc przy wypelnieniu ankiet na temat
    bazarow.
    Ankieta kierowana jest do ludzi z WARSZAWY. Potrzebuje okolo 100 ankiet
    Niestety nie posiadam strony internetowej. Bylbym wdzieczny, gdyby
    zainteresowane osoby podaly mi swoj adres e-mailowy, na ktory przeslalbym
    swoja ankiete.
    Jednoczesnie zdaje sobie sprawe,ze jest to klopotliwe. Odpowiedzi z ankiet
    wykorzystam tylko do ANALIZ NAUKOWYCH.
    Bardzo licze na zyczliwosc ludzi.
    Z powazaniem
    Rafal Sycha

    r...@s...neostrada.pl

  • 2. Data: 2003-04-05 20:11:59
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Rafał" <r...@s...neostrada.pl> wrote in

    /ciach.../

> [...]
    > pracy magisterskiej na temat handlu (w szczegolnosci na temat
    > bazarow). Jezeli jest to mozliwe prosilbym o pomoc przy wypelnieniu

    Nie badz bezczelny i przeczytaj co Ci napisalem na alt.pl.neostrada.
    Zreszta - pewnie nawet nie czytasz odpowiedzi na swoje smiec-posty :-(

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.