PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak to sie robi?

  • 11. Data: 2004-09-07 20:07:59
    Temat: Re: Jak to sie robi?
    Od: "aRT" <asalacin@NO_(lubie)_SPAMo2.pl>

    > Chyba lepiej jak będzie tym "przedstawicielem" niż ma pisać posty w
    > stylu: "pracy nie ma bez znajomości" itp.

    Oczywiscie, ze tak. Nawet moze byc akwizytorem. Jesli to jest
    "upragniona" praca ktora sprawi mu satysfakcje, to nie widze problemu.

    PS. I tak duzo frustratow na tej grupie, a jeszcze wiecej w realu
    niestety...

  • 12. Data: 2004-09-07 20:15:43
    Od: "KarKan" <k...@p...onet.pl>

    Szukam na google i nic.
    Moze jeszcze raz mi pomozecie ??

  • 13. Data: 2004-09-07 22:11:36
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    KarKan <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Szukam na google i nic.
    > Moze jeszcze raz mi pomozecie ??

    poszukaj pod hasłem negocjacje handlowe, lub techniki sprzedaży, a jak nie
    znajdziesz to zgłoś sie do mnie na priv to cos Ci podeśle, mam tego troche
    bo to temat dosyc ciekawy i mam zamiar napisac otym prace dyplomową

    --
    Pozdr...Drag
    "- You are number six.

  • 14. Data: 2004-09-08 07:28:45
    Od: Arek <f...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 7 Sep 2004 18:00:44 +0200, "KarKan" <k...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    Witam !!!

    Widzisz w zyciu tak jest ze od czegos zaczac trzeba, ja moja pierwsza
    prace wspominam rowniez milo, hoc pewnie do milych nie nalezala.
    Pracowalem na parkingu w jednym ze szczecinskch hipermarketow.
    Starania i zaangazowanie spowodowalo, ze dostalem sie na sklep, potem
    na stoisko, nastepnie ne szkolenie, potem do warszawy itp
    itp....objezdzilem pol Polski - teraz jestem kierownikiem sklepu.
    Takze niema co sie zalamywac, sprobujesz - zobaczysz jak bedzie szlo i
    jaka kasa jest faktycznie do zarobienia. Jesli bedzie bardzo zle
    rzucisz, ale terazniejsza posadke wpiszesz sobie w Cv, ladnie
    ubierzesz to w liscie motywacyjnym do nastepnego pracodawcy. Takze
    lepiej cos robic, niz siedziec z tylkiem i narzekac, prawda? Aha, i
    jeszcze jedno, jesli jestes ze Szczecina byc moze bede mogl Ci pomoc
    bracie. Potrzebuje osobek wyjatkowych do pracy w handlu, w sklepie
    ktory otwieram pod koniec pazdziernika - takze jk cos odezwij sie,
    se4rdecznie zapraszam. Popracujemy nad tymi technikami sprzedazowymi
    :)

    Arek

  • 15. Data: 2004-09-08 22:43:14
    Od: "Mmac" <m...@b...com>

    Użytkownik "KarKan" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ehhh. Moze mamy inne zdanie na ten temat ale dla mnie akwizycja to lazenie
    > natretne wmuszanie komus czegos zeby kupic. A przedstawiciel handlowy to
    > ktos kto z kultura jedzie oferuje przedstawia i poleca.

    A to dobre.
    Zioła musisz posiać, bo praca niewdzięczna i stres spory cię czeka.

    A tak wogóle to ucz się języków i idź na studia.
    Maciek

  • 16. Data: 2004-09-09 12:29:41
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    KarKan <k...@p...onet.pl>

    dostaje zwroty maili wysyłanych do Ciebie, podeslij mi inny mail bo ten nie
    działa

  • 17. Data: 2004-09-09 14:59:12
    Od: "KarKan" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mmac" <m...@b...com> napisał w
    > A tak wogóle to ucz się języków i idź na studia.
    > Maciek

    Dokladnie to robie.Tylko ucze sie zaocznie i praca bedzie tylko dodatkiem.

  • 18. Data: 2004-09-09 22:56:33
    Od: "danny__p" <d...@n...poczta.onet.pl>

    > nowych
    >
    > Kiedys to sie nazywalo chyba "akwizycja" a do niedawna "przedstawiciel
    > handlowy".
    > Jesli sie myle to sorry

    No mylisz się, teraz to nazywa się już doradca klienta :):)

    A tak na poważnie to w obecnych czasach nawet elitarne usługi bankowści
    prywatnej oferuje się przez akwizycję... Wszystko zależy od tego co i
    komu się sprzedaje. Czy jeśli przez akwizycję zdobywam klienta, z którym
    później współpracuję przez lata to jestem akwizytorem ?

    Danny

  • 19. Data: 2004-09-11 09:59:19
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    KarKan napisał(a):

    > Ehhh. Moze mamy inne zdanie na ten temat ale dla mnie akwizycja to
    > lazenie natretne wmuszanie komus czegos zeby kupic. A
    > przedstawiciel handlowy to ktos kto z kultura jedzie oferuje
    > przedstawia i poleca.

    he he to wlasnie to samo ;-)
    przedstawiciel = akwizycja
    jak zwal, tak zwal...

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna