PracaGrupypl.praca.dyskusje › W ciagu ilu dni odpowiedz na pismo do pracodawcy ???

  • 1. Data: 2004-09-07 16:26:59
    Temat: W ciagu ilu dni odpowiedz na pismo do pracodawcy ???
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Witam !!!

    Mam problem prosze o pomoc

    Mianowicie 01.09.2004 zlozylem pismo do pracodawcy przez sekretariat mam (
    pieczatke wplynelo ) o wyplate zaleglych nadgodzin oraz ekwiwalentu za
    pranie.
    Wlasciciel pismo oczywiscie przyjal i tu mam pytanie;

    Ile czasu ma na odpowiedz na moje pismo ???

    Prosze o jakis przepis co bedzi czarno na bialym w ciagu ile dni musi
    odpowiedziec ???
    ( musze mu to pokazac aby nie mial watpliwosci )

    Czy jak nie dotrzyma terminu odpowiedzi mam rozumiec ze przyjal te warunki
    ktore sa w pismie tzn zgodzil sie na wypalte tych swiadczen ???

    Jakie mam szanse wyegzekwowania tych naleznosci ???

    Pozdr Andrzej