PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tą pracą i chęcią do niej ;) › Jak to jest z tą pracą i chęcią do niej ;)
    From: "Katanka" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jak to jest z tą pracą i chęcią do niej ;)
    Date: Sun, 28 Nov 2004 19:37:20 +0100

    Kilka tygodni temu potrzebowałem do firmy osobę na umowę zlecenie do
    napełniania sklepu internetowego nowymi wędkarskimi artykułami. Super
    stworzony moduł CMS, tylko i wyłącznie proste przepisywanie z katalogu i
    obróbka zdjęć. Warunkiem było to, że kandydat musiał znać dowolny program
    graficzny po to aby zeskanowaną fotkę z katalogu dostosować do wymiarów na
    stronę WWW oraz podstawowa wiedza wędkarską i stały dostęp do sieci. Dałem
    ogłoszenie do urzędu pracy. Tydzień sobie wisiało. Ludzie dzwonili, umawiali
    się na spotkania (przez telefon mówiłem stawkę, naprawde nie była niska),
    ale jakos nie dochodzili na spotkania :)

    W ciągu tygodnia przyszło raptem 2 chłopaków. Z tego wybrałem jednego, który
    bardzo mi spasował (zna sie na wędkarstwie, ma stałkę i świetnie posługuje
    się Gimpem). No ale pytam ... gdzie Ci ludzie szukający pracy ??!! Chłopak w
    ciągu 2 tygodni zarobił na czysto ponad 800 PLN. To chyba sporo jak na
    studenta :) W sumie siedzi około 4 godziny dziennie i wklepuje dane.

    Wszyscy narzekają, że nie ma pracy, a jak jest to nikt nie jest chętny :(
    Ech ... tak to z tymi Polakami już jest.

    Katanka