PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z nieplaceniem skladek na Fundusz Pracy? › Jak to jest z nieplaceniem skladek na Fundusz Pracy?
    From: "olno" <o...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jak to jest z nieplaceniem skladek na Fundusz Pracy?
    Date: Mon, 21 Jul 2003 07:42:32 +0000 (UTC)

    Mam pytanie:
    Wiadomo, ze od dochodow mniejszych niz nimalne wynagrodzenie nie placi sie
    skladek na Fundusz Pracy.
    Mam taki przypadek pracownik zarabia u mnie 500 zl a w innej firmie 400 zl w
    sumie daje to taka kwote ze FP powinien byc placony.
    Czy pracownik ten powinien przyjsc do mnie i zlozyc oswiadczenie ze jeszcze
    gdzies indziej pracuje i zarabia i jego laczne dochody przekraczaja minmalne
    wynagrodzenie wiec chce zeby za niego ten FP placic
    Czy FP place wszystkim pracownikom bez wzgledu ile zarabiaja chyba ze ktos,
    kto zarabia ponizej minmalnego wynagrodzenia, przyniesie oswiadczenie zeby za
    niego nie placic.