PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak sprawnie zdobyć pracę zagranicą?

  • 11. Data: 2006-10-17 15:28:05
    Temat: Re: Jak sprawnie zdobyć pracę zagranicą?
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    > To Ty chyba masz jakieś mocno zawężone doświadczenie z rekrutacją.
    > Do mnie dzwonili wielokrotnie, zarówno na numery polskie, jak i
    > szwajcarskie.

    To że ktoś ma inne doswiadczenie, nie znaczy ze jest to reguła? dotyczy to
    zarówno cebie jak i mnie, jak i kazdego innego. A moje doswiadczenie mówi,
    ze lepiej było odpoweidnio wczesniej się zabezpieczyć telefonem brytyjskim.
    Dla ciebie jest takie, dla mnie jest inne i teraz mamy wyciagać wnioski ze
    którys z nas ma rację bardziej? ehh, grunt to udowadniac ze czyjas racja
    jest bezwzględna :) pozdrawiam

  • 12. Data: 2006-10-17 18:20:05
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    grom@x <gromax@_usun_to_.interia.pl> wrote:

    > To że ktoś ma inne doswiadczenie, nie znaczy ze jest to reguła? dotyczy to

    Nie pisałem że jest to reguła, za to Ty pisałeś że nie słyszałeś :-)
    Ja słyszałem natomiast o tym, że do ludzi nie chcieli dzwonić na
    nie-brytyjskie numery, ale to jednostkowe przypadki.

    > Dla ciebie jest takie, dla mnie jest inne i teraz mamy wyciagać wnioski ze
    > którys z nas ma rację bardziej? ehh, grunt to udowadniac ze czyjas racja
    > jest bezwzględna :) pozdrawiam

    Patrz wyżej :-)

    --
    Przemysław Maciuszko