PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak sprawdzic firme czy ma pozwolenie na zatrudnianie za granica

  • 1. Data: 2004-02-24 22:02:42
    Temat: Jak sprawdzic firme czy ma pozwolenie na zatrudnianie za granica
    Od: Dariusz Stańczak <D.Stanczak@no_spam.elka.pw.edu.pl>

    Witam!!
    Czy ktos z grupowiczow moglby mi podpowiedziec jak sprawdzic czy dana
    firma posiada pozwolenie na zatrudnianie osob za granica?

    Z gory wielkie dzieki

  • 2. Data: 2004-02-24 22:03:29
    Od: Dariusz Stańczak <D.Stanczak@no_spam.elka.pw.edu.pl>

    Sorki
    Jeszcze namiar:
    Dariusz Stańczak
    D...@e...pw.edu.pl

  • 3. Data: 2004-02-25 10:06:23
    Od: "fen" <f...@...pl>

    Użytkownik "Dariusz Stańczak" <D.Stanczak@no_spam.elka.pw.edu.pl> napisał w
    źródłowej wiadomości news:403BCA02.3050009@no_spam.elka.pw.edu.pl...

    www.praca.gov.pl

  • 4. Data: 2004-02-25 15:13:22
    Od: "bombel" <Bombel_1@usun to.wp.pl>

    > www.praca.gov.pl

    ale tam nie ma zadnego przeszukiwania, wiec nawet trudno cos tam wygrzebac
    :O(