PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak skutecznie zarabiac na ebookach

  • 1. Data: 2007-01-27 11:56:07
    Temat: Jak skutecznie zarabiac na ebookach
    Od: "Top Ebooki" <b...@m...com>

    Jeśli Ty też chcesz zacząć zarabiać z nami, jeśli jesteś gotów na udział w
    poważnym e-biznesie, jeśli chcesz stworzyć dla siebie nowe źródło dochodu,
    jeśli lubisz wyzwania i chcesz dołączyć do grona naszych Partnerów - poznaj
    dwa sposoby zarabiania pieniędzy dzięki współpracy ze Złotym Programem
    Partnerskim:

    Polecasz ebooki internautom odwiedzającym Twoje strony WWW
    Twój zysk 25% prowizji bezpośredniej +15% prowizji pośredniej. Razem do 40%
    zysku. Nie musisz mieć doświadczenia. Dostarczymy Ci materiały szkoleniowe i
    marketingowe. Zapewnimy mocne wsparcie doświadczonego menadżera. Pokażemy
    Ci, jak mądrze i skutecznie zarabiać coraz więcej.

    Zapraszasz innych do współpracy i budujesz swoją drużynę Partnerów
    Twój zysk 10-25% od zysków Twojego zespołu.

    Szczegóły programu: www.pp.ebooki.e9.pl

    Przydatne ebooki:

    Zostań SuperPartnerem!
    www.superpartner.ebooki.e9.pl

    Moje początki w Programie Partnerskim
    www.poczatkipartnera.ebooki.e9.pl

  • 2. Data: 2007-01-27 12:03:16
    Temat: Re: Jak skutecznie zarabiac na ebookach
    Od: sg <a...@s...org.pl_without>

    Dnia 27-01-2007 o 12:56:07 Top Ebooki <b...@m...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > Zapraszasz innych do współpracy i budujesz swoją drużynę Partnerów
    > Twój zysk 10-25% od zysków Twojego zespołu.

    cytat z tej śmiesznej strony:

    "NIE umieszczaj tekstów promocyjnych na grupach dyskusyjnych"

    czyli lepiej uważać na współpracę z takimi 'fachowcami'

  • 3. Data: 2007-01-28 09:34:57
    Od: "samodoskonalenie.com" <k...@s...kaizen-edu.com>

    Dnia 27-01-2007 o 12:56:07 Top Ebooki <b...@m...com> napisał(a):

    > Jeśli Ty też chcesz zacząć zarabiać z nami, jeśli jesteś gotów na udział
    NIE LUBIE SPAMEROW!

    Kuroi Bonza

    Nie zgadzaj się na przeciętność!
    http://www.samodoskonalenie.com