PracaGrupypl.praca.dyskusje › JAKI FUNDUSZ EMERYTALNY WYBRAĆ ??

  • 1. Data: 2003-08-28 16:15:47
    Temat: JAKI FUNDUSZ EMERYTALNY WYBRAĆ ??
    Od: "avril" <a...@p...fm>

    Witam. Za dwa tygodnie podejmuje swoją pierwszą prace. Podobno na wybranie
    funduszu emerytalnego mam 7 dni czasu. W zwiazku z tym chcialam zapytac jaki
    fundusz moglibyscie mi polecic ? Czym sie kierowac przy takim wyborze ? Moze
    na rynku jakieś sie wyjątkowo sprawdzily ?
    Bardzo jestem wdzięczna za jakąkolwiek podpowiedź i rade.
    Z góry dziekuje.

    avril

  • 2. Data: 2003-08-28 19:28:47
    Temat: Re: JAKI FUNDUSZ EMERYTALNY WYBRAĆ ??
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    Użytkownik "avril" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    Moze
    > na rynku jakieś sie wyjątkowo sprawdzily ?

    polecam lekture
    http://www.bankier.pl/fo/emerytury/

    PZDr
    quba
    www.vidi.biz.pl już dostępny DARMOWY kurs via e-mail

  • 3. Data: 2003-08-29 19:20:59
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

> [...]
    Moze
    > na rynku jakieś sie wyjątkowo sprawdzily ?
    > Bardzo jestem wdzięczna za jakąkolwiek podpowiedź i rade.

    Całkiem poważnie proponuję PZU ZŁOTA JESIEŃ.
    Dlaczego? Nie chcę tłumaczyć, ale jest naprawdę wiele przesłanek.
    Znajomość rynku lokalnego, pewne i trafione inwestycje, firma która nie
    zginie, o ile ją ktoś nie kupi.
    A pozatym może K...A w końcu będziemy kupować głośniki w TONSILU a nie SONY
    PANASONIC ...
    Być może będziesz narzekał że taki doradziłem, być może nie.
    Na pocieszenie powiem, że ja ten fundusz wybieram osobiście mniej więcej mam
    tyle samo czasu.

    warto jeszcze sprawdzić inne oferty, ponieważ diabeł tkwi w szczegółach. i
    być może Tobie coś innego bardziej spasuje.
    Liczy się - ile pobierają prowizji, choć to się może i tak zmienić w
    dowolnym momencie, gdyż Polska jest jedynym krajem na świecie, gdzie
    obowiązuje prawo ustanowione wstecz. Druga sprawa - ile kasy biorą za
    przeniesienie się z funduszu. To jest może dzisiaj mało ważna informacja,
    ale fundusze narazie otrzymują pieniążki od nas, sytuacja się zmieni, gdy
    trzeba będzie po osiągnięciu tych 65 lat, a być może 67 zacząć wypłacać
    pieniążki, wówczas wiele z nich poplajtuje poprostu i emeryci będą tylko
    przenosić pieniądze z jednego do drugiego jak pojebani dopóki nie umrą.

    Pozatym obojętne który wybierzesz, i tak będziemy wszyscy w dupę kopani
    równo przez całe życie w tym zasranym kraju, więc się nie przejmuj. No chyba
    że masz dużo do stracenia, ale kto ma dużo... to mu się tylko tak wydaje.

    Th
    Cytat zaczerpnięty z ksiązki L. Millera "Moje pięć minut w sejmie i
    senacie":
    Nie pozwalaj kraść innym, a sam rozliczaj się skrupulatnie z podatków na
    Antylach.

  • 4. Data: 2003-08-29 22:57:19
    Od: <w...@N...gazeta.pl>

    avril <a...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    Moze
    > na rynku jakieś sie wyjątkowo sprawdzily ?
    > Bardzo jestem wdzięczna za jakąkolwiek podpowiedź i rade.

    ZADNEGO!!!

  • 5. Data: 2003-08-29 23:04:59
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    > jaki

    > ZADNEGO!!!

    Pytanie: A to można tak??? Bo może można a ja o tym nie wiem, ogólnie jest
    taka psychoza że każdy musi mieć swojego haraczobiorcę i w końcu sprowadza
    się to do wyboru pomiędzy mniejszym a większym błędem w decyzji.
    Osobiście to wolałbym odkładać sobie tę kasę którą mam oddać na fundusz w
    piwnicy na kupkę i pewnie więcej bym na tym skorzystał niż wpłacając na
    fundusz - przynajmniej mniej stresu na starość.
    Jak jest jakieś rozwiązanie to podaj!

    Th+
    Ludzie czasem myślą że nic ich nie dotyczy bo na nic nie mają wpływu.

  • 6. Data: 2003-08-30 09:13:26
    Od: "KubaRPM" <K...@a...waw.pl>

    Użytkownik "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > wybranie

    > Pytanie: A to można tak???

    nie. jesli sama nie wybierzesz w ciągu pierwszych 7 dni od podjęecia pracy,
    twój OFE zostanie Ci narzucony w drodze losowania.