PracaGrupypl.praca.dyskusje › Branża IT poza Polską - Zapytanie

  • 1. Data: 2003-08-28 12:24:18
    Temat: Branża IT poza Polską - Zapytanie
    Od: Kriz <kreez@__spammerom_smierc__poczta.onet.pl>

    Witam!

    Na wstepnie pragne powiedziec, ze wasza grupa jest o nieco zblizonej
    tematyce w stosunku do mojego problemu..
    Mam nadzieje, ze nie potraktujecie mojego postu jako OT/NTG.

    Zbieram dane na temat charakterystyki branży IT w krajach:
    Estonia, Łotwa, Litwa, Czechy, Słowacja, Węgry, Ukraina, Rosja.

    Interesuja mnie dane z zakresu:
    wielkości rynków, poziomu konkurencji, prognoz rozwoju, poziomu
    wynagrodzeń w branży IT wraz z wszelkimi obciążeniami, wysokości stawek
    godzinowych w outsourcingu usług informatycznych jak również stanu
    rozwoju gospodarczego wraz z prognozowanymi trendami, ogólnego klimatu
    dla inwestycji zagranicznych.

    Oczywiscie korzystam z google'i i szukam na wlasna reke informacji
    ale wiadomo, ze wszystkiego tam nie znajde...
    Dlatego prosze o odrobine pomocy, jesli ktos moze udzielic mi jakis
    wskazowek, gdzie moge cos znalezc na powyzszy temat; np jakies linki do
    serwisow tematycznych badz nawiazac ze mna kontakt.

    Z gory dziekuje.
    Pozdrawiam.

    --
    Kriz | Fear is good. Paranoia is better.
    Wywal "__spammerom_smierc__" z adresu aby wysłać mi e-mail.