PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak się z tego wykręcić? ( skierowanie do sanatorium od ZUS )

  • 11. Data: 2011-01-22 08:01:28
    Temat: Re: Jak się z tego wykręcić? (skierowanie do sanatorium od ZUS )
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-01-22 06:14, Palik pisze:

> [...]
    > opisała mi jedną z wizyt...Mimo trwłego zrośnięcia kręgów kręgosłupa
    > [dokumentacja to opisuje] on chciał pokazać,że kobieta oszukuje i ..[!]
    > szarpnął jej gwałtownie głowę w skręcie..Spowodował uraz po którym
    > kobieta nie mogła zejśc z kozetki... Prawie wyczołgała się od niego bo
    > bała się że wkurzy się jeśli ona szumu narobi.. Potem siedziała bardzo
    > długo w poczekalni płacząc bo nie mogła wrócić do domu...Zblokowało jej
    > nogi...Kategorycznie nie chciała aby powiadomić policję, zawieść na
    > medycynę sądową lub coś w tym stylu, bo tłumaczyła ,że zadrzeć z ZUSem

    I to był jej błąd, ze znanych mi przypadków z ZUSem wygrali akurat ci
    którzy nie bali się postawić. Dużo syfu w Polsce wynika właśnie z tego
    że ludzie nie chcą/boją się/nie potrafią egzekwować swoich praw.

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2011-01-22 19:04:25
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Jedno z drugim raczej nic wspólnego nie ma. Na siłę w II PRL nikogo leczyć
    > nie będą...

    tak to jest zgodne z ideami niesionymi na sztandarach tej władzy,
    to rozwinięcie przymusu obsługiwania komputera przez ludzi powyżej 80-tki...

  • 13. Data: 2011-01-22 21:07:02
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl>

    > To jest popierdolony kraj:( Moja mama nie ubiegała się o sanatorium, nie
    > starała się o to. ...

    To akurat bardzo dobrze, że dostaje mimo, że nie ubiegała się choć
    oczywiście może to, że akurat ona nie jest trafne. Pomyśl, inaczej dostaną
    tylko ci bardziej zaradni a przecież nie o to chodzi w tym wszystkim.