PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak rozwiązać umowę zawartą na czas określony?

  • 1. Data: 2003-05-11 21:58:20
    Temat: Jak rozwiązać umowę zawartą na czas określony?
    Od: "endriuonline" <e...@p...gazeta.pl>

    Witam Grupowiczów,

    Mam podpisaną umowę na czas określony (3 miesiące), która wygasa w lipcu
    tego roku. Chciałbym jednak już teraz zmienić swojego pracodawcę . Wiem, że
    istnieje możliwość rozwiązania umowy o pracę na mocy porozumienia stron, ale
    co w przypadku, gdy pracodawca nie przychyli się do mojej prośby (a
    zakładam, że tak raczej będzie) ??? Czy są jeszcze inne możliwości?

    Pozdrawiam
    endi

  • 2. Data: 2003-05-12 05:05:20
    Temat: Re: Jak rozwiązać umowę zawartą na czas określony?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 11 May 2003 23:58:20 +0200, "endriuonline"
    <e...@p...gazeta.pl> zakodował:

    >zakładam, że tak raczej będzie) ??? Czy są jeszcze inne możliwości?

    Tak. Było już fafnaście razy.
    1. Porozumienie stron
    2. Rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia przez pracownika (gdy
    pracodawca naruszył swoje podstawowe obowiązki - np. spóźnia się z
    wypłatą).
    3. Rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia przez pracodawcę (gdy pracownik
    narusza swoje podstawowe obowiązki - np. nie przychodzi do pracy).

    Wady, zalety i konsekwencje były omawiane tu często - poczytaj
    archiwum.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-05-13 10:45:57
    Od: "endriuonline" <e...@p...gazeta.pl>

    A więc jeśli 1 sposób nie wypali, a drugi sposób nie w chodzi w rachubę bo
    wszystko jest ok, więc pozostanie jedynie trzecia możliwośc, czyli nie
    przyjść do pracy :-)

    Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedz
    endi