PracaGrupypl.praca.dyskusje › DG - - obsługa informatyczna

  • 1. Data: 2003-05-12 07:20:32
    Temat: DG - - obsługa informatyczna
    Od: "KrzysztofM" <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl>

    Mam pytanie do praktyków - mających DG, zajmujących się obsługą
    informatyczną małych i średnich firm, szczególnie do tych z mniejszych
    miast - ale nie tylko.
    W jaki sposób proponujecie usługi firmom - z tego co wiem, to często jest to
    tzw. abonament za określone usługi?
    Jeśli tak, to jakie są typowe kwoty - i jak są liczone - na podstawie ilości
    komputerów?? I co przykładowo zawiera się w cenie takiego abonamentu - co
    miesięczna/co tygodniowa wizyta, archiwizacje danych, teletransmisja zus,
    szkolenia, jakieś inne prace ?

    pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-05-12 15:36:31
    Temat: Re: DG - - obsługa informatyczna
    Od: "ChrissP." <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysztofM" <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:b9nhrc$ppg$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > miesięczna/co tygodniowa wizyta, archiwizacje danych, teletransmisja zus,

    U mnie najczesciej polega to na ocenie "organoleptycznej" klienta. Smutne,
    ale nie ma mozliwosci ustalenia sobie cennika - jednych stac na wiecej,
    innych na mniej - jak bym zawolal "zwyczajowa" stawke to stracilbym
    zlecenie.
    Pzdrw
    Krzysiek