PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak rozwiązać umowę o pracę w związku ze zmianą miejsca zamieszkania??? › Jak rozwiązać umowę o pracę w związku ze zmianą miejsca zamieszkania???
  • Data: 2007-01-04 18:38:39
    Temat: Jak rozwiązać umowę o pracę w związku ze zmianą miejsca zamieszkania???
    Od: "SunSoon" <D...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam pytanko. W niedługim czasie zamierzam zmienić miejsce
    zamieszkania. Nie wiem czy muszę zachować pełny okres wypowiedzenia
    u obecnego pracodawcy( w moim przypadku 3 miesiące). Czy istnieje
    jakiś sposób (poza porzuceniem pracy) na rozwiązanie umowy bez
    zachowania okresu wypowiedzenia??? Zmiana miejsca zamieszkania jest
    związana z zawarciem związku małżeńskiego, a odległość od
    mojego obecnego pracodawcy to ponad 300 km. Rozwiązać umowę
    chciałbym szybciej aby móc podjąć jak najszybciej pracę u nowego
    pracodawcy.
    Dzięki za pomoc...
    Pozdrawiam Darek