PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak rozwiązac taką umowę o pracę?

  • 21. Data: 2004-12-06 07:11:46
    Temat: Re: Jak rozwiązac taką umowę o pracę?
    Od: emati <e...@n...wp.pl>

    jeżeli nie będziesz mógł skorzystać z rozwiązania umowy za
    porozumieniem, a twój nowy pracodawca chce cię zatrudnić i nie będzie
    patrzył na poprzednie twoje zatrudnienia to pozostaje tylko porzucenie
    pracy (Kp art 51 lub 52 - nie pamięam)

  • 22. Data: 2004-12-06 07:53:34
    Od: "Daru" <i...@g...pl>

    Użytkownik "emati" <e...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > porozumieniem, a twój nowy pracodawca chce cię zatrudnić i nie będzie
    > patrzył na poprzednie twoje zatrudnienia to pozostaje tylko porzucenie

    Nie sadze ze jest to najlepszy sposób - przecież niekoniecznie bede pracowąl
    w nowej firmie do emerytury a takie pozrucenie pracy bedzie sie za mna
    ciagneło az do końca kariery zawodowej.

  • 23. Data: 2004-12-06 08:28:04
    Od: emati <e...@n...wp.pl>

    Daru napisał(a):
> [...]
    > w nowej firmie do emerytury a takie pozrucenie pracy bedzie sie za mna

    pod warunkiem że pokazesz kolejnemu pracodawcy świadectwo pracy z okres
    w którym pracowałes i porzuciłeś.... :-)

  • 24. Data: 2004-12-06 09:36:38
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 6 Dec 2004 07:22:12 +0100, "Daru"
    <i...@g...pl> zakodował:

    >Podaj prosze jakis przyklad jak mozna wypowiedziec umowe na czas okreslony
    >do 6 mies. bez wypowiedzenia.

    "Rozwiązuję umowę o pracę bez wypowiedzenia z winy pracodwcy.
    Przyczyna jest wypłacenie pensji listopadowej dopiero 3 grudnia
    Z poważaniem"

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 25. Data: 2004-12-06 09:38:26
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 06 Dec 2004 08:11:46 +0100, emati
    <e...@n...wp.pl> zakodował:

> [...]
    >porozumieniem, a twój nowy pracodawca chce cię zatrudnić i nie będzie
    >patrzył na poprzednie twoje zatrudnienia to pozostaje tylko porzucenie

    Formalnie nie ma czegoś takiego, jak porzucenie pracy. Jak przestajesz
    przychodzić (nieusprawiedliwiona nieobecność) to naruszasz podstawowy
    obowiązek pracownika.
    Pracodawca wtedy ma prawo (ale nie obowiązek) zwolnić bez
    wypowiedzenia i pozwać do sądu o naprawienie strat które wynikły z
    nieobecności.

  • 26. Data: 2004-12-06 09:49:18
    Od: "Daru" <i...@g...pl>

    > "Rozwiązuję umowę o pracę bez wypowiedzenia z winy pracodwcy.
    > Przyczyna jest wypłacenie pensji listopadowej dopiero 3 grudnia
    > Z poważaniem"

    Wszytsko fajnie tylko mój pracodawca zawsze pałci w terminie a czasmi nawet
    wczesniej.