PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nadgodziny kierowników

  • 1. Data: 2004-12-03 10:13:45
    Temat: Nadgodziny kierowników
    Od: Wojtek Weber <w...@g...pl>

    Napotkałem w regulaminie pewnej firmy, do której "się przymierzam"
    ustalenie jak poniżej. Biorąc pod uwagę zadeklarowany na umowie o pracę
    ośmiogodzinny dzień pracy jak również czterdziestogodzinny tydzień pracy
    dostrzegam tu pewną sprzeczność. Czy ktoś bardziej biegły w KP mógłby to
    skomentować? Bo tak na mój rozum to wynika, że jak pracodawca
    zadeklaruje nieustanną konieczność, to kierownicy będą siedzieli w pracy
    24/24 wyłączając niedziele i święta.

    Wojtek

    Pracownicy zarządzający w imieniu pracodawcy zakładem pracy i kierownicy
    wyodrębnionych komórek organizacyjnych wykonują, w razie konieczności,
    pracę poza normalnymi godzinami pracy bez prawa do wynagrodzenia oraz
    dodatku z tytułu pracy w godzinach nadliczbowych. Kierownikom
    wyodrębnionych komórek organizacyjnych za pracę w godzinach
    nadliczbowych przypadających w niedzielę i święto przysługuje prawo do
    wynagrodzenia oraz dodatku z tytułu pracy w godzinach nadliczbowych w
    wysokości określonej w Art.151' § l KP, jeżeli w zamian za pracę w takim
    dniu nie otrzymali innego dnia wolnego od pracy.

  • 2. Data: 2004-12-03 10:46:26
    Temat: Re: Nadgodziny kierowników
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 03 Dec 2004 11:13:45 +0100, Wojtek Weber <w...@g...pl>
    napisał:

    > Czy ktoś bardziej biegły w KP mógłby to
    > skomentować? Bo tak na mój rozum to wynika, że jak pracodawca
    > zadeklaruje nieustanną konieczność, to kierownicy będą siedzieli w pracy
    > 24/24 wyłączając niedziele i święta.

    http://praca.gazeta.pl/praca/72,47407,2137603.html?a
    =13722177&v=3

    Tu masz fajna podpowiedz.